Να Μη ζητήσω να αγοράσουν; εεε;

Όλοι γνωρίζουμε πως είναι όταν είναι η κατάλληλη στιγμή να ‘κλείσουμε’ την πώληση – κυρίως όταν είναι ένας φίλος ή ένας γνωστός.

Κάποιες κυρίες πίνουν καφέ. Η Λουλού, η πωλήτρια, ανησυχεί λιγάκι φτάνοντας στο τέλος της μικρής ανακοίνωσής της για τα προϊόντα (“θα το κάνει ή όχι;”). Η Άννα, η φίλη της, ήδη αναρωτιέται “Θα πρέπει να το αγοράσω αυτό ή όχι και πως θα νιώσει η φίλη μου αν δεν αγοράσω;”

Προσέγγιση Παλιάς Σχολής: Ζητήστε να αγοράσει.

Προσέγγιση Καινούργιας Σχολής: Μη ζητήσετε να αγοράσουν. Ζητήστε σύσταση. (“Γνωρίζεις κάποιον που ίσως θα ήθελε να μάθει για ένα προϊόν σαν αυτό;”)

Θα εκπλαγεί η Άννα αν καταλάβει ότι την “ψήνετε”; Μήως απογοητευτεί κιόλας;

Δε θα αρέσει περισσότερο στην Λουλού το να γνωρίζει ότι η Άννα θα εκπλαγεί αν δεν τη ζητήσει να αγοράσει, και ότι η ίδια(Άννα) δε θα μπορεί να νιώσει προσωπική απόριψη σε αυτή την περίπτωση;

Χρειαζόμαστε τρόπους για να κάνουμε τη διαδικασία της πώλησης λιγότερο αγχωτικές και περισσότερο ευχάριστες και για τις δύο πλευρές, δε νομίζετε;

Ποιες άλλες προτάσεις έχετε που έκαναν τη διαδικασία της πώλησης πιο ευχάριστη και για τις δύο πλευρές;

Μοιραστείτε το άρθρο:

1
Leave a Reply

Γράψτε το σχόλιό σας

  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Tasos
Guest

Η “Λουλού” !!!!