Ποιος Είμαι

Για Περισσότερα Από 15 Χρόνια η Επαγγελματική του Ζωή
Είναι Αφιερωμένη στο Δικτυακό Μάρκετινγκ

Γνωρίστε το Θοδωρή Αραμπατζή, MLM Coach,
Συγγραφέα του
Νο1 Βιβλίου για το Δικτυακό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα,
Ομιλητή, Εκπαιδευτή και Επαγγελματία Δικτυωτή

Ο Θοδωρής Αραμπατζής ξεκίνησε να ασχολείται με το Δικτυακό Μάρκετινγκ το Φεβρουάριο του 2002, στα 22 του, τελειώνοντας το στρατό και ενώ δούλευε ως υπάλληλος βιβλιοπωλείου στο Κιλκίς.

Συχνά λέει ότι ένα από τα πιο συναρπαστικά οφέλη του Δικτυακού Μάρκετινγκ ήταν ότι τον βοήθησε να γίνει και να γίνεται καλύτερος.

Κάθε εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ έχει ένα εκπληκτικό σύστημα εκπαίδευσης και υποστήριξης, η επιθυμία του όμως για μάθηση και για να γίνει όσο καλύτερος μπορούσε στην επιχείρησή του, τον οδήγησε να περάσει και από «εξωσχολικές» εκπαιδεύσεις.

Έχει παρευρεθεί σε εκατοντάδες συναντήσεις, σεμινάρια, εκπαιδεύσεις και συνέδρια ηγεσίας και το 2007 αποφοίτησε από το MLM University του Hilton Johnson, στο οποίο φοίτησε για 12 μήνες, αποφοιτώντας ως coach για το δικτυακό μάρκετινγκ.

Το 12μηνο πρόγραμμα περιλάμβανε εβδομαδιαία ζωντανά προσωπικά coaching sessions με έναν επαγγελματία coach καθώς και ζωντανές εκπαιδεύσεις μέσω conference calls. Οι δεξιότητες που απέκτησε και βελτίωσε στους 12 μήνες περιλάμβαναν θέματα ηγεσίας, οργάνωσης ομάδας, παρακίνηση, προσωπική ανάπτυξη, μάρκετινγκ, διαφήμιση, χειρισμό αντιρρήσεων, μαθήματα καλής ακρόασης και πολλές ακόμα δεξιότητες που τον έκαναν καλύτερο δικτυωτή και εκπαιδευτή.

Τα τελευταία 10 χρόνια, ασχολείται με την εκπαίδευση και την προπόνηση δικτυωτών όλων των εταιριών, έχοντας δουλέψει με εκατοντάδες ανθρώπους προσωπικά. Από αυτή του την εμπειρία γνωρίζει ακριβώς τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει όσον αφορά το πώς να χτίσει κάποιος μία πετυχημένη επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα εκπαιδευτικά του προϊόντα, επισκεφτείτε τη σελίδα “MLM Κατάστημα“, σε αυτό το site.

Ο Θοδωρής έχει διεξάγει δεκάδες δωρεάν εκπαιδευτικά webinars, τα οποία έχουν παρακολουθήσει χιλιάδες δικτυωτές από δεκάδες διαφορετικές εταιρίες. Συμβουλεύει, εκπαιδεύει και προπονεί ιδιοκτήτες εταιριών δικτυακού μάρκετινγκ, κορυφαίους δικτυωτές και επενδύει πολύ από το χρόνο του εκπαιδεύοντας νέους επαγγελματίες του χώρου πάνω στις βασικές αρχές επιτυχίας του δικτυακού μάρκετινγκ.

Είναι γνωστός για την αποτελεσματικότητά του ως εκπαιδευτής, για τις πρακτικές και γεμάτες εφαρμόσιμες τεχνικές εκπαιδεύσεις και ομιλίες του και συχνά καλείται να δώσει διαλέξεις σε τεχνικά θέματα της δουλειάς.

Έχει δημιουργήσει προγράμματα όπως το Πλάνο των 90 Ημερών, την Ακαταμάχητη Πρόσκληση, τη Στρατηγική Μηνυμάτων, την Παρουσίαση και Κλείσιμο από το Σπίτι και πολλών άλλων προγραμμάτων. Επίσης, είναι συγγραφέας του πιο πετυχημένου βιβλίου του κλάδου σε όλη την Ελλάδα.

Είναι πατέρας τριών αγοριών, του Δημήτρη, του Αντώνη και του Αλέξανδρου, είναι ποδηλάτης, δρομέας, χορτοφάγος, παίζει ηλεκτρική κιθάρα και μπάσο και αφιερώνει καθημερινά χρόνο κάνοντας διαλογισμό.