ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ/ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι οι υποψήφιοι πελάτες/συνεργάτες με τους οποίους επικοινωνεί ένας επαγγελματίας θα μπορούσαν να χωριστούν σε 3 κατηγορίες;

Στο σημερινό βίντεο μιλάω για τις 3 αυτές κατηγορίες και για το πώς να επικοινωνείς αποτελεσματικά με τον καθένα, ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει.

Έτσι, η επικοινωνία σου θα είναι πιο αποτελεσματική. Δε θα σπαταλάς χρόνο σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται, αλλά και δε θα χάνεις τους υποψήφιους που έχουν διάθεση τελικά να αγοράσουν.

Αναλύω όλα αυτά τα βήματα επικοινωνίας στην 5ωρη εκπαίδευση της “Ακαταμάχητης πρόσκλησης“. Θα τη βρεις εδώ.

Δες το βίντεο και θα χαρώ να συζητήσουμε για τη δική σου εμπειρία.
Σε ποια κατηγορία ανήκει ο τελευταίος υποψήφιος με τον οποίο επικοινώνησες σήμερα; Πώς διαμόρφωσες την επικοινωνία σου;

Θα τα πούμε στην κορυφή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Μοιραστείτε το άρθρο:

Leave a Reply

Γράψτε το σχόλιό σας

  Subscribe  
Notify of