Κάντε μία αποτελεσματική παρουσίαση

Αποτελεσματικές παρουσιάσειςΩς επαγγελματίες της δικτύωσης, αν θέλετε να κάνετε μία αποτελεσματική παρουσίαση, η δουλειά σας είναι παρόμοια με αυτή ενός καλού ντετέκτιβ. Σκεφτείτε το. Η δουλειά σας είναι κατά κάποιο τρόπο, σαν ενός αστυνομικού επιθεωρητή, που ερευνά ένα «έγκλημα». Ένα έγκλημα το οποίο, στη δική μας περίπτωση, είναι το πρόβλημα που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος, για το οποίο το προϊόν ή η ευκαιρία μας, θα μπορούσε να είναι η λύση.

Σκεφτείτε τα προϊόντα ή την ευκαιρία σας ως ένα κλειδί. Πραγματοποιείτε τηλεφωνήματα για να βρείτε «κλειδαριές» τις οποίες θα ανοίξει το κλειδί σας. Στη φάση της ανεύρεσης υποψηφίων, βάζετε το κλειδί σας και βλέπετε αν ταιριάζει. Στη φάση της παρουσίασης, γυρνάτε το κλειδί και ξεκλειδώνετε την κλειδαριά. Τέλος, στη φάση  του κλεισίματος, πιάνετε το χερούλι και ανοίγετε την πόρτα.

Για Αποτελεσματική Παρουσίαση, Χρησιμοποιήστε Ερωτήσεις

Όπως ένας ντετέκτιβ έχει τα εργαλεία του, έτσι και τα δικά σας εργαλεία είναι οι ερωτήσεις. Τις χρησιμοποιείτε για να κλείνετε ραντεβού, για να αποκαλύπτετε προβλήματα και για να ανακαλύπτετε ανάγκες που έχει ο υποψήφιός σας. Αφού το κάνετε αυτό, του δείχνετε πώς θα μπορούσαν τα προϊόντα ή η ευκαιρία σας να τον βοηθήσουν να πάει από το σημείο που βρίσκεται τώρα, στο σημείο που θα ήθελε ιδανικά να είναι. Μετά, του δείχνετε πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί η κατάστασή του, με τα προϊόντα ή την ευκαιρία σας.

Ξεκαθαρίστε Ποια Είναι η Ανάγκη

Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει, «Καμία ανάγκη. Καμία παρουσίαση.» Πριν ξεκινήσετε την παρουσίασή σας, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον υποψήφιο ότι υπάρχει μία απόσταση ανάμεσα στο σημείο που βρίσκεται και στο σημείο που θα μπορούσε να είναι. Ο υποψήφιος θα πρέπει να αναγνωρίσει ότι έχει μία ανάγκη που δεν καλύπτεται αυτή τη στιγμή στη ζωή του ή ένα πρόβλημα που δεν μπορεί να λύσει. Θα πρέπει επίσης να νιώθει ότι αυτή η απόσταση είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να δικαιολογήσει το να μπει στη δράση.

Χτίστε Αγοραστική Επιθυμία

Η αγοραστική επιθυμία είναι σε άμεση συνάρτηση με την ένταση της επιθυμίας του αγοραστή από τη μία και από την άλλη με το πόσο ξεκάθαρα του παρουσιάζεται η λύση που προσφέρουν τα προϊόντα ή η ευκαιρία σας. Αυτή η διαδικασία, του να πάρετε έναν υποψήφιο που είναι «κρύος» και να τον κάνετε χλιαρό, ζεστό και τέλος σε καυτό, επιτυγχάνεται με τη σωστή χρήση ερωτήσεων που αποκαλύπτουν αυτή την απόσταση και που μετά την αναπτύσσουν σε τέτοιο βαθμό που ο υποψήφιος είναι έτοιμος να αγοράσει ή να γραφτεί.

Αντικείμενο Δράσης

Τώρα, υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείτε να κάνετε αμέσως για να βάλετε αυτές τις ιδέες σε δράση.

Πρώτον, κάντε καλές ερωτήσεις που στοχεύουν στο να αποκαλύψετε την πραγματική ανάγκη ή πρόβλημα που έχει ο υποψήφιός σας. Ακούστε προσεκτικά στις απαντήσεις του. Ποτέ μην υποθέτετε ότι γνωρίζετε ήδη.

Δεύτερον, όση μεγαλύτερη απόσταση βλέπει ο υποψήφιος από το σημείο που είναι σήμερα, μέχρι το σημείο που θα μπορούσε να βρίσκεται με τα προϊόντα ή την ευκαιρία σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιθυμία του να αγοράσει. Δείξτε του συνεχώς το μέγεθος αυτής της απόστασης.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Στο βιβλίο μου Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, έχω πάρα πολλές περιπτώσεις και σενάρια για να κάνετε αποτελεσματικές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της ανεύρεσης υποψηφίων, της παρουσίασης και του κλεισίματος.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz