Πώς να κάνετε τους συνεργάτες σας να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν

Μία από τις συχνότερες ερωτήσεις που δέχομαι όταν προπονώ δικτυωτές και μία από τις ερωτήσεις που είχα για τα πρώτα μου χρόνια στη δικτύωση ήταν “πώς μπορώ να κάνω τους συνεργάτες μου να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν;”

Γιατί ξέρετε, όταν κάνετε ένα νέο συνεργάτη και μετά από κάποιο διάστημα τελικά αυτός τα παρατάει, αυτό μας κάνει να είμαστε διστακτικοί στις επόμενες επαφές, γιατί σκεφτόμαστε ότι “και να τον γράψω, πάλι μπορεί να τα παρατήσει και να τον χάσω.”

Θα ήθελα λοιπόν να σας αναφέρω την άποψή μου και την εμπειρία μου, για το πώς να κάνετε τους συνεργάτες σας να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν.

1. Να είστε εσείς οι ίδιοι το παράδειγμα. Να είστε το πιο ισχυρό παράδειγμα σε όλη σας την ομάδα, ως ένας άνθρωπος που χτίζει σταθερά την επιχείρηση. Καθορίστε το ρυθμό, εισάγωντας σταθερά καινούργια άτομα στο δίκτυό σας. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανόν να κάνουν αυτό που βλέπουν τον ηγέτη τους (εσάς) να κάνει.

2. Βασικά, δεν θα μπορέσετε ποτέ να κάνετε τους συνεργάτες σας να δουλέψουν. Θα χρειαστεί να βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους, να τους βοηθήσετε να ξεκινήσουν και μετά να τους συναντάτε στα events (παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, σεμινάρια κλπ)! Αν είστε και φίλοι, να τους τηλεφωνείτε κάθε τόσο. Μία από τις συνήθειες που είχε ο σπόνσοράς μου στην πρώτη μου εταιρία, ήταν κάθε βράδυ, όταν τελείωνε με τα τηλέφωνα σε υποψηφίους, καθόταν και έπαιρνε με τη σειρά τηλέφωνο τους συνεργάτες του. Ακόμα και αυτούς που δεν ήταν πολύ ενεργοί, ακόμα και αυτούς που δεν εμφανιζόντουσαν σε όλα τα meetings. Έπαιρνε έστω και για ένα “γεια, πήρα να δω τι κάνεις”. Κατά τ’άλλα, δεν μπορείτε να κάνετε τους συνεργάτες σας να δουλέψουν.

3. Τα events – οι εκδηλώσεις είναι το μόνο πράγμα που έχω δει στην καριέρα μου που κρατάει τους ανθρώπους στη δουλειά και που δεν τα παρατάνε. Έχω δει ανθρώπους σε όλα τα επίπεδα να τα παρατάνε για διάφορους λόγους. Οι άνθρωποι γενικά τα παρατάνε από πράγματα που ξεκινάνε και λίγοι είναι αυτοί που φτάνουν στον τελικό τους προορισμό, πετυχαίνοντας τους αρχικούς τους στόχους.

Η συμμετοχή λοιπόν σε εκδηλώσεις, είναι το πιο ισχυρό πράγμα που θα κρατήσει τους συνεργάτες σας στη δουλειά.

Άρα, αν θέλετε να κάνετε τους ανθρώπους σας να δουλέψουν και να μην τα παρατήσουν, 1ον χρειάζεται να θέσετε εσείς το παράδειγμα, 2ον συνειδητοποιήστε ότι ΔΕΝ μπορείτε να τους κάνετε να δουλέψουν, αλλά χρειάζεται να βρείτε τους κατάλληλους ανθρώπους, που όντως θα κάνουν τη δουλειά και 3ον, ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε τους συνεργάτες σας στη δουλειά, είναι μέσω των εκδηλώσεων.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής


ΥΓ: Οι συνεργάτες σας θα έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να πετύχουν τους στόχους τους, αν κατέχουν το αντικείμενο του δικτυακού μάρκετινγκ. Και δεν είναι πλέον κάποιο απατηλό μυστικό. Όλα τα βήματα περιέχονται σ’ αυτό το βιβλίο.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz