Οι Εργοστασιακά Αρνητικοί

Κατά καιρούς, μιλώντας σε υποψηφίους, συναντάμε ανθρώπους οι οποίοι έχουν ερωτήσεις ή/και αντιρρήσεις. Στην εκπαίδευσή μου σχετικά με τη διαχείριση ερωτήσεων, αντιρρήσεων και αναβολών είχα αναλύσει τη φόρμουλα χειρισμού αντιρρήσεων, η οποία είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στη διαχείριση τέτοιων περιπτώσεων.

Πριν όμως φτάσουμε στο σημείο να χειριστούμε μία αντίρρηση ή μία αναβολή, χρειάζεται να είμαστε ξεκάθαροι ότι το άτομο που έχουμε απέναντί μας, δεν ανήκει στους “εργοστασιακά” αρνητικούς.

Πριν χρόνια, ένας πολύ καλός μου φίλος και πετυχημένος δικτυωτής, είχε χρησιμοποιήσει τον όρο “εργοστασιακά αρνητικοί” για να περιγράψει αυτούς που είναι από τη γέννησή τους – από τη φύση τους αρνητικοί. Άνθρωποι που ό,τι και να τους πεις, ό,τι και να τους δείξεις, θα βρουν κάτι αρνητικό. Είναι αυτοί που έχουν ένα πρόβλημα για κάθε λύση.

Όταν θα είστε σε θέση λοιπόν να διαχωρίσετε αν κάποιος είναι εργοστασιακά αρνητικός ή αν είναι ένα άτομο που απλά χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες για να πάρει μία απόφαση, τότε θα αφιερώνετε χρόνο και ενέργεια μόνο στους δεύτερους. Οι εργοστασιακά αρνητικοί, είναι άνθρωποι στους οποίους δεν χρειάζεται να αφιερώνουμε ούτε λεπτό παραπάνω.

Εσείς, έχετε συναντήσει εργοστασιακά αρνητικούς… ή όχι ακόμα;

Θεόδωρος Αραμπατζής


ΥΓ: Για να μάθετε τη φόρμουλα χειρισμού ερωτήσεων, αντιρρήσεων και αναβολών, δείτε αυτό.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz