Το Φαινόμενο του Ξερόλα

Κατά καιρούς, όταν κάνουμε τη στρατολόγησή μας ή παρουσίαση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, συναντάμε αυτόν τον τύπο… ξέρετε ποιον. Αυτό που “τα ξέρει αυτά”. Αυτόν που ξέρει να μας εξηγήσει τη δουλειά μας και να μας πει τι χρειάζεται να κάνουμε για να πετύχουμε, αλλά ότι δεν πρόκειται να πετύχουμε γιατί αυτά δεν δουλεύουν. Αυτόν που ξέρει από διατροφές/μάρκετινγκ/ίντερνετ μάρκετινγκ/websites/κλπ κλπ, αλλά δεν έχει δουλειά, γιατί ΔΕΝ θέλει τώρα.

Ξέρετε για ποιον μιλάω. Ναι, για τον ξερόλα.

Όλοι έχουμε συναντήσει έναν ξερόλα υποψήφιο. Εντάξει. Είναι υποψήφιος όμως. Ποιος νοιάζεται; Άλλωστε, αν δεν μας κάνει (που δεν μας κάνει), μπορούμε να κλείσουμε το φάκελό του και να πάμε στον επόμενο.

Όλα καλά μέχρι εδώ.

Το θέμα είναι όταν ο ξερόλας είναι ήδη συνεργάτης μας. Πώς χειρίζεσαι έναν συνεργάτη που “ξέρω εγώ”… που “ξέρω τι πρέπει να κάνω” ή που “εγώ θα το κάνω με το δικό μου τρόπο” ή που ποτέ δεν αφιερώνει χρόνο για την προσωπική του εξέλιξη, είτε σημαίνει το να διαβάζει ένα βιβλίο, ένα άρθρο, να παρακολουθεί ένα webinar ή να βλέπει μία εκπαίδευση της εταιρίας μας.

Τι τον κάνουμε τον ξερόλα συνεργάτη;

Είναι δύσκολη περίπτωση.

Ένα από τα πράγματα που συνηθίζω να λέω σε συνεργάτες μου που θέλουν να το χτίσουν με το δικό τους τρόπο τον οποίο δεν γνωρίζω και δεν γνωρίζω ΑΝ θα είναι αποτελεσματικός, είναι το εξής: “Κοίτα, είναι η δική σου επιχείρηση και επειδή είσαι ανεξάρτητος, μπορείς να τη χτίσεις όπως θέλεις εσύ! Απλά δεν χρειάζεσαι το δικό μου χρόνο, για να το κάνεις με το δικό σου τρόπο. Κάντο όπως θέλεις, απλά θέλω να μου υποσχεθείς ότι αν ο τρόπος σου ΔΕΝ δουλέψει, πριν τα παρατήσεις, έλα να δούμε και το δικό μου τρόπο.”


Πριν όμως αντιμετωπίσεις τον ξερόλα συνεργάτη, εξέτασε αν ΚΑΙ ΕΣΥ είσαι ολίγον τι ξερόλας.

Ακούς τις οδηγίες του πετυχημένου ανθρώπου από τη γραμμή αναδοχής;
Παρακολουθείς συχνά εκπαιδεύσεις της εταιρίας σου;
Διαβάζεις βιβλία που είναι του κλάδου μας ή που βοηθούν στην προσωπική ανάπτυξη;
Παρακολουθείς τακτικά βίντεο ή webinars που είναι για το δικτυακό μάρκετινγκ;

Κάνεις όλα ή κάτι από τα παραπάνω;

Αν όχι, τότε τι σε εμποδίζει να το κάνεις;

Θεωρώ ότι, επειδή διαβάζεις αυτό το άρθρο, ΔΕΝ θα είσαι ξερόλας, αλλά δες τους ανθρώπους της ομάδας σου και διέκρινε αν έχεις μερικούς τέτοιους τύπους… Τώρα, ξέρεις πώς θα τους μιλήσεις.

Θα τα πούμε στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Μέχρι τις 14/4 μπορείς να παρακολουθήσεις ΔΩΡΕΑΝ την επανάληψη της εκπαίδευσης που πραγματοποίησα στις 5/4 με θέμα “Πώς να προωθήσετε την επιχείρησή σας στα Social Media” και επίσης να κλείσεις τη θέση σου σε μία πολύ προνομιακή τιμή για την επόμενη εκπαίδευση του Μαΐου.

Leave a Reply

1 Comment on "Το Φαινόμενο του Ξερόλα"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
betcatalog
Guest

Πόσο δίκιο έχει…Παντού υπάρχεις ένας ξερόλας.
Πάω στοίχημα ότι γνωρίζουμε έναν τέτοιο τυπο

wpDiscuz