Αντιστρέψτε την Πυραμίδα

Η προσέγγιση που χρησιμοποιώ στο βιβλίο μου Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, καθώς και στην εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης, ουσιαστικά αντιστρέφει την παραδοσιακή πυραμίδα πωλήσεων (δείτε το παρακάτω διάγραμμα), το οποίο συμβαίνει στις περισσότερες κλασσικές τεχνικές πωλήσεων. Οι παραδοσιακές τεχνικές, που εστιάζουν στην παρουσίαση, στο κλείσιμο και στο χειρισμό αντιρρήσεων, δίνουν περισσότερη έμφαση σε εσάς και σε αυτό που εσείς θέλετε, παρά στο να μάθετε πράγματα για τον δυνητικό συνεργάτη σας και το τι θέλει αυτός.

Αυτές οι κλασικές τεχνικές πωλήσεων είναι βασικά στοιχεία της παραδοσιακής διαδικασίας πώλησης και τις περισσότερες φορές, δημιουργούν αμήχανες καταστάσεις για τους δικτυωτές και για τους ανθρώπους που μιλάνε. Αυτός ο τρόπος επικοινωνίας, συνήθως προκαλεί αντιδράσεις και συγκρούσεις, κάτι που δεν είναι αναγκαίο όταν μπορείτε στην πραγματικότητα να είστε στο πλευρό του δυνητικού συνεργάτη σας, από την πρώτη στιγμή που θα επικοινωνήσετε.

Παραδοσιακή Πυραμίδα Πωλήσεων


Η Παραδοσιακή Πυραμίδα Πωλήσεων απεικονίζει το ποσοστό του χρόνου μπροστά στο δυνητικό συνεργάτη, όταν χρησιμοποιούμε τις παραδοσιακές στρατηγικές πωλήσεων. Αυτές οι στρατηγικές εστιάζουν μόνο στο να παρουσιάζουν την ερμηνεία του δικτυωτή για το ποια θα μπορούσε να είναι η λύση και όχι στην κατανόηση των λογικών και συναισθηματικών αναγκών του δυνητικού συνεργάτη.
Η Πυραμίδα της Ακαταμάχητης Επικοινωνίας, αναδιανέμει τα στοιχεία της παρουσίασης που απαιτούνται και μειώνει το συνολικό χρόνο που επενδύεται για να καταλήξετε σε μία συμφωνία. Αυτό επιτυγχάνεται κατανοώντας τα προβλήματα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες του δυνητικού συνεργάτη σας, ώστε να μπορέσετε να κάνετε μία πιο προσαρμοσμένη και κατά συνέπεια πιο αποτελεσματική παρουσίαση της επιχειρηματικής σας ευκαιρίας ως λύση. Αυτή η κατανόηση σας επιτρέπει να αναγνωρίσετε το πραγματικό κίνητρο που έχει το άτομο αυτό για να κάνει μία αλλαγή.
Αντιστρέφοντας την Παραδοσιακή Πυραμίδα Πωλήσεων, εστιάζετε περισσότερη ενέργεια και περισσότερο χρόνο στο να συνδεθείτε και να κατανοήσετε το αρχικό κομμάτι της διαδικασίας πώλησης.
Εσείς σε τι αφιερώνετε περισσότερο χρόνο, κατά τη διάρκεια ενός ραντεβού; Στη διερεύνηση των αναγκών του συνομιλητή σας ή στο να εξηγείτε τα οφέλη και τα στοιχεία της ευκαιρίας σας;
Στο βιβλίο Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ και στην εκπαίδευση της Ακαταμάχητης Πρόσκλησης, εξηγώ αναλυτικά τα συγκεκριμένα βήματα που ακολουθείτε για να εστιάσετε περισσότερο στην ανακάλυψη και στο χτίσιμο μίας σχέσης, προτού φτάσετε στο στάδιο της Παρουσίασης και της Δέσμευσης.
Θα τα πούμε στην κορυφή,
Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz