Τέρμα ο φόβος

Πώς; Με μία απλή αλλαγή στη νοοτροπία.

Μπορεί να έχουμε φόβο, επειδή μπαίνουμε σε μία παρουσίαση με την νοοτροπία “κερδίζεις-χάνω”. Ότι δηλαδή ένας από τους δύο θα κερδίσει και ο άλλος θα χάσει. Αν αγοράσει ή γραφτεί ο υποψήφιος, κερδίζουμε. Αν ο υποψήφιος δεν αγοράσει ή δεν γραφτεί, τότε χάνουμε.

Με αυτό τον τρόπο εστιάζουμε σε εμάς. Δεν σκεφτόμαστε τον υποψήφιό μας. Δεν γνωρίζουμε τις δυσκολίες που περνάει ή τις συνθήκες της ζωής του.

Αντί για αυτό, δοκιμάστε αυτή την οπτική: Τι θα λέγατε να προσεγγίσετε τον υποψήφιο με την πρόθεση να προσθέσετε μία ακόμα επιλογή στη ζωή του; Αυτή είναι μία επιλογή που μπορεί να του ταιριάζει σήμερα ή μπορεί και να μην του ταιριάζει. Μετά εξαρτάται από τον ίδιο να αποφασίσει αν θα ήθελε να εκμεταλλευτεί αυτή την επιλογή τώρα, ποτέ ή κάποια στιγμή στο μέλλον.

Μόλις συνειδητοποιήσουμε ότι τα προϊόντα ή η ευκαιρία μας δεν ταιριάζει πάντα 100% σε όλους, σε 100% των καταστάσεων, τότε μπορούμε να χαλαρώσουμε και απλά να δούμε ότι με τις συζητήσεις μας προσθέτουμε μία ακόμα επιλογή στη ζωή κάποιου.

Τέλος, δεν γίνεται να νιώσουμε άσχημα αν δεν έχουμε προσκολλήσεις και προκαταλήψεις σχετικά με το αποτέλεσμα της συζήτησής μας.

Tom ‘Big Al’ Schreiter

Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tom Schreiter.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz