Μάθημα από έναν επαγγελματία

Παρακολουθώντας ένα εκπαιδευτικό webinar, κρατούσα σημειώσεις, όταν ο εκπαιδευτής είπε:

“Η Νο1 δουλειά του μάρκετινγκ, είναι να ‘ξεφορτωθούμε’ τους ανθρώπους που δεν είναι κατάλληλοι. Δεν χρειάζεται να είστε με τους αδιάφορους. Τότε ξεκινάει η διασκέδαση, με αυτούς που απομένουν.”

Σκεφτείτε το.

Αν ξεφορτωνόμασταν όλους τους υποτιθέμενους υποψήφιους που απλά ψάχνουν, που χρειάζεται να το σκεφτούν, που απαιτούν ατελείωτη επακολούθηση, που φοβούνται να δεσμευτούν σε οτιδήποτε, που δεν έχουν “μία” … τότε θα μας απέμεναν μόνο οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται και στους οποίους είναι εύκολο να μιλήσουμε. 🙂

Βασικά, είναι πολύ εύκολο. Μόλις ξεπεράσουμε όλους αυτούς που σπαταλάνε το χρόνο μας, αυτούς που δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και ψάχνουν συνεχώς κάτι δωρεάν, τότε μας απομένουν οι έξυπνοι, καινοτόμοι άνθρωποι που ψάχνουν μια αλλαγή.

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν θέλεις να γίνεις Ακαταμάχητος, στο να μπορείς να “ξεφορτώνεσαι” τους ακατάλληλους υποψηφίους, δουλεύοντας μόνο με αυτούς που ενδιαφέρονται πραγματικά, τότε χρειάζεται να μελετήσεις την εκπαίδευση της “Ακαταμάχητης Πρόσκλησης

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz