Κάνοντας τους Ανθρώπους να Σκεφτούν

Οι περισσότεροι άνθρωποι περνάνε τη ζωή τους σε ύπνωση. Βρίσκονται σε ένα τέλμα, σε μία ρουτίνα και απλά πηγαίνουν με το ρεύμα της καθημερινότητας. Και μετά, η ζωή τους απλά κυλάει.
Εμείς ωστόσο, μπορούμε να τους βοηθήσουμε. Μπορούμε να υπενθυμίσουμε στους υποψηφίους μας ότι βρίσκονται σε ύπνωση και μπορούμε τουλάχιστον να τους τουλάχιστον μία ακόμα επιλογή για τη ζωή τους. Ποια επιλογή; Το δικτυακό μάρκετινγκ φυσικά.
Οπότε, πως βοηθάμε τους υποψηφίους να ξεφύγουν από την ύπνωσή τους και να ρίξουν μια ματιά σε μία άλλη επιλογή;
Μέσα από συζήτηση και ερωτήσεις.
Όταν κάνουμε στους υποψηφίους μας μία ερώτηση, θα πρέπει να σταματήσουν και … να σκεφτούν.
Οπότε, θα θέλατε να δείτε μερικά παραδείγματα ερωτήσεων που θα μπορούσαμε να κάνουμε σε έναν υποψήφιο, ενώ έχουμε μία συζήτηση;
  • “Σκέφτομαι να σταματήσω επιτέλους αυτή τη δουλειά και να ξεκινήσω κάτι δικό μου. Εσύ;”
  • “Πόσες μέρες ακόμα σου μένουν για να βγεις στη σύνταξη;”
  • “Το αφεντικό σου μήπως πληρώνετε περισσότερα, ενώ δουλεύει λιγότερες ώρες;”
  • “Μακάρι να μπορούσα να παραιτηθώ από τη δουλειά μου και να πουλήσω το ξυπνητήρι μου στον γείτονά μου. Το έχεις σκεφτεί ποτέ αυτό κι εσύ;”
  • “Δεν θέλω η επόμενη χρονιά να είναι ακριβώς όπως αυτή η χρονιά. Θέλω κάτι διαφορετικό. Εσύ;”
Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει, “Μπορείς να οδηγήσεις ένα άλογο στο νερό, αλλά δεν μπορείς να το κάνεις να το πιει.” Λοιπόν, αυτό ίσως να αληθεύει … αλλά μπορούμε να προσθέσουμε λίγο αλάτι στην τροφή του αλόγου. Μπορούμε να κατευθύνουμε τη συζήτηση στη δυσαρέσκεια της δουλειάς του. Τώρα η συζήτησή μας για την επιχείρησή
μας, μπορεί να συμβεί πιο φυσικά.

Tom ‘Big Al’ Schreiter


Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tom Schreiter.


Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz