Η Ευθύνη Σταματάει Σε Εμένα

Και ποιος δε θα ήθελε να έχει έναν ηγέτη στην ομάδα του… έναν εργατικό, υπεύθυνο συνεργάτη με κίνητρα, που δε σταματάει πουθενά, που έχει μεγάλους στόχους και τους πετυχαίνει κλπ

Ναι, σίγουρα όλοι θα θέλαμε έναν τέτοιο συνεργάτη στην ομάδα μας.

Είχα ακούσει πριν χρόνια από τον Art Jonak ότι αν έχεις έναν ηγέτη στην ομάδα σου, τότε θα κερδίσεις πάρα πολλά χρήματα.
Αν έχεις δύο ηγέτες στην ομάδα σου, θα κερδίσεις περισσότερα χρήματα απ’ ότι θα μπορούσες να ονειρευτείς.
Αν έχεις 3, 4 ή 5 ηγέτες στην ομάδα σου, τότε ξαναμέτρα τους γιατί μάλλον τους μετράς λάθος. Δεν είναι κάτι εύκολο να βρεις ή να χτίσεις ηγέτες και δεν είναι ΟΛΟΙ ηγέτες… ούτε καν αυτοί που έχουν κάποιο τίτλο.

Αν θέλεις να μάθεις πως να βρίσκεις τους ηγέτες και τι να τους διδάσκεις, μπορείς να ζητήσεις (ΔΩΡΕΑΝ), αυτό το άρθρο.

Τώρα, ένα από τα χαρακτηριστικά των ηγετών, είναι ότι η ευθύνη σταματάει σε εκείνους. Τι εννοώ με αυτό.

Αν αντιμετωπίζει ένα τεχνικό πρόβλημα με την εταιρία ή με τα προϊόντα/υπηρεσίες, ο ηγέτης επικοινωνεί απευθείας με την εταιρία, φροντίζοντας να το λύσει.
Αν υπάρχει ένα πρόβλημα με την ομάδα, ο ηγέτης φροντίζει προσωπικά να λυθεί.
Αν κάποιος παραπονιέται ότι κάτι δε λειτουργεί καλά με το site ή με χρεώσεις, αμοιβές κλπ, τότε ο ηγέτης φροντίζει να το λύσει.
Οτιδήποτε συμβαίνει από εκείνον και κάτω, κάνει ό,τι μπορεί για να το λύσει ο ίδιος.

[ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν εννοώ ότι ασχολείται με όλα τα προβλήματα όλης της ομάδας σε άπειρο βάθος]

Αυτό που εννοώ ουσιαστικά είναι ότι ΔΕΝ πηγαίνει στον ανάδοχό του με το κάθε πρόβλημα ή πρόσκληση μπορεί να συναντήσει. Επικοινωνεί με την εταιρία, διαβάζει, βλέπει βίντεο, αναζητά απαντήσεις στο site της εταιρίας… ψάχνει να βρει λύσεις και μετά ΑΝ δεν καταφέρει να το λύσει ο ίδιος, τότε ζητάει την υποστήριξη της γραμμής αναδοχής.

Ο ηγέτης είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ συνεργάτης. Βρες ανθρώπους που λύνουν μόνοι τους τα προβλήματα τους. Είναι αυτοί που όταν θα πάνε σε μία συνάντηση σε κάποιο ξενοδοχείο, θα αναλάβουν ρόλο χωρίς καν να τους το ζητήσει κανείς. Θα προσφερθούν να βοηθήσουν. Δε θα είναι απλά συμμετέχοντες, αλλά διοργανωτές.

Αν για κάθε μικροπρόβλημα τρέχεις στον ανάδοχό σου, τότε αντί να αφιερώνει το χρόνο του στην προσωπική του παραγωγή, αλλά και στην ουσιαστική υποστήριξη της ομάδας με τηλέφωνα, τριμερή, ραντεβού κλπ θα χάνει κυριολεκτικά το χρόνο του σε κάτι που εσύ ο ίδιος δεν φρόντισες να λύσεις μόνος σου… και συνέχεια, το ίδιο θα κάνουν και οι άνθρωποι της ομάδας σου, κλέβοντάς σου πολύτιμο χρόνο.

Αν έρθει λοιπόν ένας συνεργάτης σου με μία ερώτηση του τύπου: “Ξέρεις, έχω ένα πρόβλημα με το site, δε μου εμφανίζει μπλα μπλα μπλα”, μπορείς να του απαντήσεις “Μπες στο site, πήγαινε στην επικοινωνία και στείλε μία ερώτηση” ή “πάρε τηλέφωνο στην εταιρία και κάνε αυτή την ερώτηση.”

Δίδαξέ τους να είναι ηγέτες, να είναι ανεξάρτητοι, με το να μην τους λύνεις το κάθε πρόβλημα, αλλά να τους μαθαίνεις πως να σκέφτονται και πως να λειτουργούν. Το ίδιο βέβαια κάνε και εσύ.

Πρόσφατα, είχα ένα θέμα με το δίκτυό μου και κάποιος από τη γραμμή αναδοχής μου, ο οποίος έμαθε από αλλού για αυτό το θέμα, μου είπε ότι πρέπει να το λύσουμε και μου πρότεινε να ασχοληθεί και ο ίδιος με αυτό. Η απάντησή μου ήταν ότι όχι, δε χρειάζεται να ασχοληθείς εσύ με αυτό. Το έχω αναλάβει προσωπικά.

Και όταν θα λες “Το έχω αναλάβει προσωπικά” θα πρέπει οι άλλοι να νιώθουν μία σιγουριά.

Θα σε δω στην κορυφή,

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Μάθε όλες τις απαραίτητες δεξιότητες για να γίνεις ένας πετυχημένος και σεβαστός ηγέτης, διαβάζοντας το Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

Leave a Reply

1 Comment on "Η Ευθύνη Σταματάει Σε Εμένα"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Γιάννης Αποστολίδης
Guest

Πολύ καλό και κατατοπιστικό το άρθρο Θοδωρή, οι ηγετικές δεξιότητες είναι κάτι που χρειάζεται να καλλιεργείται σε κάθε ομάδα προκειμένου να υπάρχει ανάπτυξη και διατηρησιμότητα.

wpDiscuz