Τρεις υπέροχες λέξεις…

Μία από τις δεξιότητες στις οποίες χρειάζεται να γίνουμε πολύ καλοί είναι πώς να περιγράφουμε την ευκαιρία ή τα προϊόντα μας με τέτοιο τρόπο που να τον καταλαβαίνουν οι υποψήφιοί μας.
Ενθουσιαζόμαστε με τις υπερβολές, την έρευνα, τα μεγάλα ονόματα και την αργκό του δικτυακού μάρκετινγκ, αλλά τι μήνυμα στέλνουν όλα αυτά στον υποψήφιο; Συνήθως κανένα.
Αν χρησιμοποιείτε μεγάλες λέξεις ή ασαφείς περιγραφές, χρησιμοποιήστε αυτές τις τρεις μαγικές λέξεις:
“το οποίο σημαίνει”
Αυτές οι τρεις λέξεις μας αναγκάζουν τώρα να εξηγήσουμε την προσφορά μας με πιο απλούς όρους.
Ορίστε ένα παράδειγμα:
Δικτυωτής: “Τα αντιοξειδωτικά, μοριακά, επιστημονικά πατενταρισμένα προϊόντα μας είναι καταπληκτικά. Θα πρέπει να τα δοκιμάσεις για 30 ημέρες!”
Ας δοκιμάσουμε τώρα το ίδιο, χρησιμοποιώντας αυτές τις τρεις μαγικές λέξεις:
Δικτυωτής: “Τα προϊόντα μας είναι αντιοξειδωτικά, μοριακά και επιστημονικά πατενταρισμένα, το οποίο σημαίνει ότι όλα αυτά τα συστατικά πηγαίνουν κατευθείαν στον οργανισμό σου και σε βοηθούν να έχεις περισσότερη ενέργεια και να μην αρρωσταίνεις ποτέ.
Οπότε αν αυτά που λέτε δεν είναι ξεκάθαρα για τον υποψήφιό σας, δοκιμάστε να προσθέσετε τη φράση “το οποίο σημαίνει” μετά από φράσεις σαν αυτές:
– παθητικό εισόδημα
– matching bonus
– ανάδοχος
– ζαφείρι
– spill over
– back office
– διανομέας

Δοκιμάστε το και θα δείτε τους υποψηφίους σας να παίρνουν μία ανάσα ανακούφισης, γιατί μόλις κατάλαβαν τι εννοούσατε με την προηγούμενη δήλωσή σας. 
Tom ‘Big Al’ Schreiter

Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tom Schreiter.


Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz