Η επιτυχία δε μετράται σε χρήματα – Μέρος 1ο



Ας δούμε μερικές ερωτήσεις και απαντήσεις μέσα από το βιβλίο “Σχολή Επιχειρηματιών” του Robert Kiyosaki 


Ερώτηση: Γιατί ενώ το κόστος εισόδου σε μία επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ είναι τόσο χαμηλό, ωστόσο λίγοι είναι εκείνοι που καταφέρνουν να ανελιχθούν στην κορυφή του συστήματος;

Απάντηση: Για την ακρίβεια δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που καταφέρνουν να κατακτήσουν την κορυφή του συστήματος. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά εταιρικά μοντέλα τα οποία επιτρέπουν σε ένα μόνο άτομο να φτάσει στην κορυφή της εταιρίας, στο δικτυακό μάρκετινγκ η πρόσβαση στην κορυφή του συστήματος είναι ανοιχτή σε όλους. Ο λόγος που οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να φτάσουν στην κορυφή είναι απλώς επειδή παραιτούνται πολύ νωρίς, παρότι η κορυφή είναι εκεί και τους περιμένει.

Ερώτηση: Αν λοιπόν η κορυφή είναι προσβάσιμη σε όλους, ποιοι είναι οι λόγοι που οι άνθρωποι τα παρατούν; Γιατί να τα παρατήσει κάποιος όταν είναι τόσο κοντά στην κορυφή;

Απάντηση: Οι περισσότεροι μπαίνουν με αποκλειστικό σκοπό να βγάλουν χρήματα. Αν δεν αποκομίσουν έσοδα μέσα στους πρώτους μήνες ή τα πρώτα ένα ή δύο χρόνια, αποθαρρύνονται, παραιτούνται και συχνά κακολογούν το χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ. Άλλοι τα παρατούν και αναζητούν μια εταιρία με καλύτερο πλάνο αποδοχών. Το να συμμετέχει κάποιος για να αποκομίσει μερικά δολάρια παραπάνω το μήνα δε συνιστά το σωστό λόγο για να ασχοληθεί με την επιχείρηση

Ερώτηση: Αν όχι για τα χρήματα, για ποιο λόγο να ασχοληθεί κάποιος

Απάντηση: Για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι για να βοηθήσει τον εαυτό του και ο δεύτερος λόγος για να βοηθήσει άλλους ανθρώπους. Όποιος μπει στο χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ επιδιώκοντας μόνο έναν από τους δύο αυτούς λόγους θα βρει το σύστημα αναποτελεσματικό στη δική του περίπτωση.

Ερώτηση: Μόνο ένας από τους δύο λόγους δεν είναι αρκετός;

Η συνέχεια της συζήτησης σύντομα…


Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz