Γιατί μισώ την “Ανεύρεση Υποψηφίων”…

Λοιπόν, ώρα για μία εξομολόγηση … ΜΙΣΩ την ανεύρεση υποψηφίων. Ή μάλλον καλύτερα να πω ότι μισώ τον όρο ανεύρεση υποψηφίων.

Αν δείτε την Ανεύρεση Υποψηφίων ως Εξάσκηση Εκπαίδευσης και θα δείτε ότι θα σας προσφέρει πολλά περισσότερα στο χτίσιμο της επιχείρησή σας.

Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η ανεύρεση υποψηφίων είναι ο στόχος της δουλειάς μας όταν στην πραγματικότητα δεν είναι. Αυτό βασίζεται στην υπόθεση ότι αν αυξήσετε τον αριθμό των υποψηφίων σας κατά Χ άτομα την ημέρα τότε θα βελετιώσετε τα αποτελέσματα της επιχείρησής σας κατά Ψ.

Ωστόσο, από την εμπειρία μας γνωρίζουμε πλέον ότι αυτό δεν ισχύει. Μερικές φορές κάποιοι κάνουν αρκετή ανεύρεση υποψηφίων και γίνονται πολύ καλοί στην … ανεύρεση υποψηφίων αλλά δε βλέπουν όση βελτίωση θα ήθελαν εκεί που έχει σημασία … στο δίκτυό τους.

Αυτό που ξεχνάνε είναι ότι οι υποψήφιοι είναι αποτέλεσμα της διαφήμισης, όχι αίτιο ενός πιο παραγωγικού δικτύου.

Σαν δικτυωτές ο τρόπος που κάνετε την ανεύρεση υποψηφίων, είναι το πιο σημαντικό στο οποίο χρειάζεται να εστιάσετε. Χρειάζεται να κάνετε ανεύρεση υποψηφίων με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύετε άτομα που θα μείνουν στη δουλειά και ταυτόχρονα να εξασκείτε τις δεξιότητές σας στην εκπαίδευση – γιατί αυτό είναι που θα αναπτύξει το δίκτυό σας και θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε παθητικό εισόδημα – και όχι απλά να γίνετε καλύτεροι στην ανεύρεση υποψηφίων.

Οπότε, αυτό σημαίνει ότι αν βελτιώσετε την ανεύρεση υποψηφίων, σε βάρος του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσετε το δίκτυό σας, τότε δε σας βοηθάει να έχετε μία μεγαλύτερη επιχείρηση.

Για παράδειγμα, αν γίνετε πολύ καλοί στην ανεύρεση υποψηφίων και έχετε καθημερινά 30-40 νέους υποψηφίους τους οποίους καλείτε σε παρουσιάσεις, σε ραντεβού, τους στέλνετε βίντεο κλπ, τότε πόσος χρόνος θα σας έχει μείνει πραγματικά για να δουλέψετε με αυτούς που βάζετε στην ομάδα σας, ώστε να μπορέσετε να χτίσετε ένα παθητικό εισόδημα;

Προσωπικά πιστεύω ότι, αν χρησιμοποιείτε τα σωστά εργαλεία και τη σωστή γλώσσα επικοινωνίας, ένας καλός αριθμός νέων υποψηφίων θα ήταν 3-5 την ημέρα αν δουλεύετε με μερική απασχόληση και 10 αν δουλεύετε με πλήρη απασχόληση. 10 υποψήφιοι την ημέρα είναι 250 καινούργιοι υποψήφιοι το μήνα. Σίγουρα μπορείτε να κάνετε 10 νέες εγγραφές από 250 καινούργιους υποψηφίους. Αν δουλέψετε σωστά και αφιερώσετε το σωστό χρόνο μ’ αυτούς τους 10 νέους συνεργάτες, τότε θα δείτε πώς αναπτύσσεται το δίκτυό σας.

Αν προσπαθούμε να έχουμε περισσότερους υποψηφίους σε βάρος της δουλειάς που θα κάνουμε με τους συνεργάτες του δικτύου μας, τότε χάνουμε το στόχο μας που είναι να αναπτύξουμε ένα παθητικό εισόδημα και όχι ένα εισόδημα που προέρχεται από την εισαγωγή νέων μελών στο δίκτυο.

Αυτό επίσης σημαίνει ότι χρειάζεται να έχουμε τις σωστές δεξιότητες επικοινωνίας και να γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε από τους υποψηφίους μας. Οποιοδήποτε εκπαιδευτικό πρόγραμμα δεν εστιάζει στην ανάπτυξη του δικτύου και τη δημιουργία παθητικού εισοδήματος, μακροπρόθεσμα θα σας βλάψει.

Οπότε, αν και χρειάζεται να έχουμε πολλούς υποψηφίους – γι’ αυτό το λέμε και Ανεύρεση Υποψηφίων – θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να γράφουμε όσα άτομα μπορούμε να διαχειριστούμε και να βοηθήσουμε να πετύχουν τους στόχους τους. Δείτε την Ανεύρεση Υποψηφίων σας σαν Εξάσκηση Εκπαίδευσης, γιατί ο τρόπος με τον οποίο κάνετε την ανεύρεση υποψηφίων, θα είναι και αυτό που θα δουν και θα αντιγράψουν τα άτομα που μπαίνουν τελικά στο δίκτυό σας.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, παρακαλώ μοιραστείτε το με τους ηγέτες της ομάδας σας.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz