Social Media για Multi-Level Marketers

Τι είναι το Μάρκετινγκ στα Social Media; (μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μία διαδικασία δημιουργίας επισκέψεων στο website μας μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πιο γνωστές σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι:
   * Facebook
   * Google+
   * Twitter
Χρησιμοποιώντας αυτές τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης σωστά μπορεί να μας αποφέρει δωρεάν προβολή, σε αντίθεση με την πληρωμένη προβολή. Όταν λέμε δωρεάν προβολή εννοούμε τη θετική δωρεάν προβολή. Η πληρωμένη προβολή από την άλλη είναι προβολή που αποκτάς αγοράζοντάς την. Η πληρωμένη προβολή είναι κάτι όπως διαφημίσεις στην τηλεόραση ή αγγελίες στην εφημερίδα.
Ιδανικά, αυτό που θέλετε να πετύχετε είναι να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε επισκέψεις στα προσωπικά σας μέσα (όπως το website σας ή το blog σας).
Οπότε, ας συζητήσουμε μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε και που χρειάζεται να αποφύγετε όταν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε επισκέψεις στις σελίδες σας.
Τι να Κάνετε και τι να Αποφύγετε στα Social Media
Αν θέλετε να δημιουργήσετε περιέργεια στην επιχείρησή σας και στα προϊόντα σας, τότε χρειάζεται να γράφετε αποτελεσματικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό που στοχεύετε είναι να έχετε διαφήμιση “στόμα με στόμα” από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο υπάρχουν κάποιοι γενικοί εμπειρικοί κανόνες για να είστε αποτελεσματικοί με το μάρκετινγκ στα social media.
OXI SPAMMING

Μπορεί να νομίζετε ότι αν βάζετε λινκς από τα websites σας στα προφίλ σας στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αρκετές φορές την ημέρα θα σας φέρει αποτέλεσμα. Στην ουσία όμως, αυτό είναι σαν να κάνετε spam ξανά και ξανά.
Σκεφτείτε το χρονολόγιό σας στο Facebook. Πώς σας φαίνεται όταν ένας από τους φίλους σας αναρτά λινκς προωθώντας την επιχείρησή του ξανά και ξανά αρκετές φορές μέσα στην ημέρα; Δε σας αρέσει και είτε διαγράφετε τις αναρτήσεις είτε απλά τις προσπερνάτε. Ίσως και να σκέφτεστε να τον διαγράψετε από φίλο σας, ακόμα κι αν τελικά δεν το κάνετε – ή ίσως και να το κάνετε, ποιος ξέρει… Αν το κάνετε αυτό στο προφίλ σας στα site κοινωνικής δικτύωσης θα κάνετε κακό στο μάρκετινγκ σας γιατί είτε θα σας αγνοήσουν είτε θα σας διαγράψουν.
Επίσης, μία άλλη μορφή spamming είναι να αναρτάτε τα λινκς από τα website σας στον τοίχο των φίλων σας χωρίς την άδειά τους. ΜΗΝ το κάνετε κι αυτό!
Οπότε, αντί να κάνουμε spamming, ας δοκιμάσουμε τα ακόλουθα:
Δώστε Αξία
Αντί να αναρτάτε λινκς από τις σελίδες σας, δώστε στους αναγνώστες σας χρήσιμες πληροφορίες. Το να γράφετε σε ένα blog είναι ένας υπέροχος τρόπος για να το κάνετε αυτό. Για παράδειγμα, αν προωθείτε ένα προϊόν, γράψτε για τα οφέλη αυτού του προϊόντος στο blog σας. Μετά, αναρτήστε έναν σύνδεσμο της ανάρτησης αυτής στα social media. Αν η ανάρτησή σας είναι σχετικά με μία βιταμίνη, μπορείτε να πείτε “Η βιταμίνη Χ προσφέρει ____” και μετά να έχετε το λινκ.
Ενθαρρύνετε Άλλους
Πείτε έναν ενθαρρυντικό λόγο στους άλλους ή αναρτήστε ένα ωραίο απόφθευγμα στο προφίλ σας. Κάνοντάς το αυτό σας βοηθάει να χτίσετε σχέσεις με τους φίλους ή τους followers σας.
Λύστε Προβλήματα
Όταν διαβάζετε αυτά που γράφουν οι άλλοι, ίσως δείτε κάποιον να αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες. Ίσως να έχετε μία λύση – γράψτε τους για αυτή τη λύση. Αν η λύση, είναι με τη μορφή ενός εκ των προϊόντων σας ή της ευκαιρίας σας, γράψτε τους για αυτό. (απλά θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε τη Φόρμουλα Πρόσκλησης όταν γράφετε για την ευκαιρία σας ή τα προϊόντα σας).
Συγχαρείτε τους Άλλους για την Επιτυχία τους
Αν διαβάσατε ότι κάποιος άλλος φίλος σας στο mlm είχε κάποια επιτυχία, συγχαρείτε τον. Σε όλους αρέσει να τους συγχαίρουν και να τους αναγνωρίζουν.
Κοινή Λογική για τα Social Media

Τέλος, μερικά θέματα κοινής λογικής που χρειάζεται να θυμάστε όταν χρησιμοποιείτε τα social media για το μάρκετινγκ της επιχείρησή σας:

1. Γραφτείτε σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπου υπάρχουν άλλοι που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς. (προσωπικά ή/και επαγγελματικά), αλλά που δεν επιτρέπουν την ανάρτηση λινκς από επαγγελματικές ιστοσελίδες. Αυτός είναι ένα υπέροχος τρόπος να χτίσετε σχέσεις.

2. Βρείτε ομάδες κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπουν την ανάρτηση λινκς από επαγγελματικές σελίδες. Ξανά όμως, να είστε προσεκτικοί όταν κάνετε αναρτήσεις. Μην κάνετε spam σε αυτές τις ομάδες. Αντ’ αυτού, θα μπορούσατε να αναρτήσετε ένα λινκ για το blog σας έτσι ώστε να αποκτήσετε αξιοπιστία δείχνοντας ταυτόχρονα σεβασμό στους άλλους.

3. Πριν κάνετε μία ανάρτηση, κάντε την ακόλουθη ερώτηση:

– Αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να διαβάσω εγώ;
– Αν διάβαζα αυτή την ανάρτηση, θα με απωθούσε από τη συγκεκριμένη MLM ευκαιρία;
– Υπάρχει κάτι χρήσιμο σ’ αυτή την ανάρτηση;
– Ακούγεται “spammy” ή ότι προσπαθεί να πουλήσει κάτι;

Αν μπορείτε να απαντήσετε τις τρεις πρώτες ερωτήσεις με “ναι” και την τελευταία με “όχι”, τότε η ανάρτησή σας είναι ασφαλής.

4. Να είστε ενδιαφέροντες ώστε οι ακόλουθοί σας να θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς.

Αν θυμάστε το βασικό σκοπό του μάρκετινγκ σας social media και ακολουθείτε τους παραπάνω γενικούς κανόνες, τότε τα social media θα αποτελέσουν ένα εργαλείο για την επιτυχία σας. Επίσης, μπορούν να σας φέρουν πολλούς υποψηφίους για την MLM ευκαιρία σας.
Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tim Sales

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz