Τόσα Πολλά Εργαλεία Ανεύρεσης Υποψηφίων

Ασχολείστε με το δικτυακό μάρκετινγκ κάποιο διάστημα και πηγαίνετε σε μία εκπαίδευση της εταιρίας σας και ακούτε για ένα νέο εργαλείο ανεύρεσης υποψηφίων που απ’ ότι φαίνεται θα δημιουργήσει επανάσταση στο δίκτυό σας αν το εφαρμόσετε.
Συζητάτε με έναν συνεργάτη από άλλη γραμμή και σας λέει για το νέο εργαλείο που χρησιμοποιεί και τον έχει βοηθήσει να βρίσκει υποψηφίους πολύ εύκολα.
Ψάχνετε στο ίντερνετ και βρίσκετε όλο και περισσότερες ιδέες για να βρίσκετε περισσότερους υποψηφίους.
Ακούσατε την εκπαίδευσή μου για το Πλάνο 90 Ημερών και μάθατε 10 διαφορετικά εργαλεία ανεύρεσης υποψηφίων.
Τόσα πολλά εργαλεία ανεύρεσης υποψηφίων! Τι κάνετε τώρα; 
Τι κάνετε όταν ακούτε μία νέα ιδέα που σας φαίνεται καλή; Σταματάτε ότι κάνατε μέχρι εκείνη τη στιγμή και την εφαρμόζετε;
Ο κανόνας που έμαθα και εφαρμόζω είναι ο εξής:
Ποτέ δεν αλλάζουμε κάτι που δουλεύει για εμάς. 
Αν κάνετε κάποια πράγματα τα οποία δουλεύουν και ακούσετε για ένα νέο εργαλείο, για μία νέα μέθοδο ανεύρεσης υποψηφίων, ΔΕΝ αφήνετε αυτό που κάνατε για να κάνετε το καινούργιο. Αυτό που κάνετε είναι να προσθέσετε τη νέα μέθοδο στις δραστηριότητές σας.
Οπότε όταν ακούτε για κάτι καινούργιο, μην αφήνετε οτιδήποτε κάνετε για να το δοκιμάσετε. Η δοκιμή μπορεί να γίνει παράλληλα με όλα αυτά που κάνετε ήδη.
Είπα να το αναφέρω αυτό γιατί ξέρω ότι και μέσα από το blog μου μπορεί να βρίσκετε αρκετές ιδέες, οπότε δε θέλω κάθε φορά που μαθαίνετε κάτι καινούργιο να αλλάζετε τελείως τη δουλειά σας. Απλά προσθέστε το. Αν δουλέψει, κρατήστε το. Αν δε δουλέψει, προσαρμόστε το και δοκιμάστε το με διαφορετικό τρόπο. Αν πάλι δε δουλέψει, αφήστε το. Δεν είναι όλες οι μέθοδοι για όλους. Κάτι που δουλεύει υπέροχα για εμένα μπορεί να μην είναι για εσάς ή και το αντίστροφο.
Συνεχίστε λοιπόν να κάνετε αυτά που δουλεύουν και ταυτόχρονα δοκιμάστε νέες ιδέες που ίσως σας ακούγονται καλές. Δεν είναι κακό να δοκιμάζουμε νέες ιδέες, αρκεί να μη μας αποσπούν από αυτά που ήδη δουλεύουν.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz