Πώς Να Βρείτε “Πεινασμένους” Υποψηφίους

Photo από το businessinsider

Μετάφραση από άρθρο του Tom “Big Al” Schreiter

Αν οι υποψήφιοι δεν έχουν κάποιο πρόβλημα ή δε θέλουν να διορθώσουν το πρόβλημά τους, τότε δεν έχουμε κάτι γι’ αυτούς.
Για παράδειγμα, θα θέλατε να έχετε ένα εστιατόριο αν ποτέ κανείς δεν πεινούσε; Ή πόσο καλά θα πήγαινε το εστιατόριό σας αν οι άνθρωποι δεν ήξεραν ότι πεινάνε;
Η επιχείρησή σας στο δικτυακό μάρκετινγκ είναι εύκολη όταν έχετε πολλούς πεινασμένους υποψηφίους που θέλουν να διορθώσουν τα προβλήματά τους. 
Ερώτηση: Πώς βρίσκουμε λοιπόν αυτούς τους πεινασμένους υποψηφίους;
Απάντηση: Τους δημιουργούμε.
Δεν τους δημιουργούμε μιλώντας τους αλλά ακούγοντάς τους.
Φυσικά, δε θέλουμε να ακούσουμε όλα τα προβλήματά τους και το δράμα που περνάνε, οπότε μπορούμε να οδηγήσουμε τη συζήτηση κάνοντάς τους κάποιες πολύ καλές ερωτήσεις.
ΥΓ: Θέλετε να μάθετε κάποιες πολύ καλές ερωτήσεις για να μετατρέπετε απλούς ανθρώπους σε πεινασμένους υποψηφίους; Μη χάσετε την εκπαίδευση για την “Ανεύρεση Υποψηφίων” στις 17 Απριλίου: www.tinyurl.com/findprospects 

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz