Η Drip Καμπάνια (από το Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ)


Από τη σελίδα 38 του βιβλίου μου Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ, το κεφάλαιο “Η Drip Καμπάνια” (σταγόνα – σταγόνα)

Πολλές φορές όταν μιλάτε σε έναν υποψήφιο και σας πει “όχι”, αυτό που λέει στην πραγματικότητα είναι “όχι τώρα”. Απλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για αυτόν, ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να ξεκινήσετε να “στάζετε” πάνω τους. Κρατήστε επαφή μαζί τους, στέλνοντάς τους λίγες πληροφορίες σε τακτική βάση, που ίσως τους φανούν ενδιαφέρουσες.

Αν σας αρέσει να χρησιμοποιείτε το ίντερνετ, θα μπορούσατε να βάλετε όλους τους υποψηφίους σας σε μία ομάδα email και να τους στέλνετε ένα μήνυμα κατά περιόδους. [Να θυμάστε πως όταν στέλνετε ένα email σε μία ομάδα ανθρώπων ταυτόχρονα, να βάζετε τα ονόματά τους στο “bcc” (προς κρυφ.κοιν), γιατί θα μπορούσατε να δημιουργήσετε εχθρούς αντί για φίλους!]

Ίσως θα μπορούσατε να τους στείλετε μία κάρτα ή μία καρτ-ποστάλ με φωτογραφίες με ένα από τα προϊόντα σας, ένα ενδιαφέρον άρθρο για το δικτυακό μάρκετινγκ από το blog www.Network-Marketing.gr, ένα website, ένα αρχείο βίντεο, τα οποία θα μπορούσαν όλα αυτά να βοηθήσουν τους υποψηφίους σας να κατανοήσουν καλύτερα αυτό που προσφέρετε και πώς θα μπορούσε να τους ωφελήσει.

Όταν χρησιμοποιείτε τη μέθοδο “drip”, θα είστε σίγουροι ότι όταν αλλάξει η κατάστασή τους και θα είναι έτοιμοι να αναλάβουν δράση, τα προϊόντα και η ευκαιρία σας θα είναι τα πρώτα που θα σκεφτούν.

Και αν το πάμε ένα βήμα παρά πέρα, αν θέλετε να “αυτοματοποιήσετε” την καμπάνια σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία υπηρεσία autoresponder. Με αυτό τον τρόπο, καθώς προσθέτετε υποψηφίους στη βάση δεδομένων σας, θα λαμβάνουν ΑΥΤΟΜΑΤΑ μία σειρά από emails ή μία σειρά από κάρτες που έχετε γράψει, χωρίς να χρειάζεται να θυμάστε να επικοινωνήσετε μαζί τους, κρατώντας αρχείο για το “ποιος έλαβε τι”, κλπ.

Υπάρχουν πολλές εταιρίες που παρέχουν αυτή την υπηρεσία. Βεβαιωθείτε ότι θα επιλέξετε μία που να σας επιτρέπει να χτίσετε τη σειρά των μηνυμάτων σας σιγά σιγά, ώστε να μη χρειάζεται να γράψετε όλα τα μηνύματά σας με τη μία. Μπορείτε απλά να προσθέσετε ένα μήνυμα στη σειρά κάθε φορά που στέλνετε ένα καινούργιο και να το προγραμματίσετε ώστε, όλοι οι άνθρωποι στη βάση δεδομένων σας, να το λαμβάνουν στην προγραμματισμένη χρονική στιγμή. Θα πρέπει επίσης να ψάξετε για μία υπηρεσία που σας επιτρέπει να στέλνετε και μηνύματα για μία και μόνο φορά. Έτσι αν υπάρχει κάποιο προγραμματισμένο εκπαιδευτικό τηλεφώνημα σε μία συγκεκριμένη ημερομηνία, μπορείτε να ενημερώσετε όλους τους υποψηφίους ταυτόχρονα! (Πρόσφατα ξεκίνησα να χρησιμοποιώ μία νέα υπηρεσία που μου δίνει τη δυνατότητα να έχω 100% των μηνυμάτων που στέλνω όντως να ανοίγονται και να διαβάζονται από τους υποψηφίους μου. Για να μάθετε τι ακριβώς στέλνω στους δικούς μου υποψηφίους στείλτε μου με email το όνομα και το τηλέφωνό σας στο alldayin@gmail.com με θέμα “Άνοιγμα 100%”)

Κάποια στιγμή θα συναντήσετε ανθρώπους που έχουν ακούσει για την εταιρία σας στο παρελθόν και είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν τώρα. Το άτομο που τους σύστησε πρώτη φορά στο πρόγραμμα δεν κράτησε επαφή μαζί τους και τώρα δεν μπορούν να τους βρουν πουθενά! Αν είχαν εφαρμόσει την drip καμπάνια, θα ήταν αυτοί που θα είχαν πάρει την παραγγελία! Κακά νέα γι’ αυτούς, αλλά καλά νέα για εσάς …

Ωστόσο, σιγουρευτείτε ότι δε θα συμβεί ποτέ σε εσάς!

Αντικείμενο Δράσης

Αποφασίστε τον καλύτερο τρόπο για να οργανώσετε την προσωπική σας drip καμπάνια. Αν δουλεύετε κυρίως off-line, ίσως να σας βοηθήσει να χρησιμοποιήσετε ένα κουτί αρχειοθέτησης με όλους τους υποψηφίους της λίστας σας αλφαβητικά σε κάρτες. Μπορείτε να αγοράσετε καρτέλες που να αντιπροσωπεύουν τις ημέρες του μήνα και να βάλετε την κάρτα του υποψηφίου σας στο τμήμα πίσω από αυτή την ημερομηνία, ώστε κάθε μέρα θα ξέρετε με ποιον θα επικοινωνήσετε.

Αν δουλεύετε κυρίως online, ανάλογα με το πόσους υποψηφίους δουλεύετε, ίσως να σας βοηθούσε αν χρησιμοποιούσατε ένα πρόγραμμα autoresponder. Τουλάχιστον μάθετε να βάζετε τις επαφές σας σε “ομάδες” στο βιβλίο διευθύνσεων email σας, ώστε να μπορείτε να στέλνετε μηνύματα σε ολόκληρη τη λίστα ταυτόχρονα. Ωστόσο, ελέγξτε με τον πάροχο ISP σας για να δείτε σε πόσους ανθρώπους  μπορείτε να στείλετε email ταυτόχρονα, διαφορετικά μπορεί να κατηγορηθείτε λανθασμένα ότι κάνετε “spam” και θα κλείσουν τον λογαριασμό σας! Επίσης μην ξεχάσετε να βάλετε όλους τους παραλήπτες σας στο “bcc:” ώστε να μην ενοχλήσετε κανένα!

[Το σύστημα που χρησιμοποιώ τελευταία παρέχει δωρεάν έναν διαχειριστή επαφών που σας θυμίζει πότε πρέπει να μιλήσετε με τον κάθε υποψήφιο. Επίσης σας επιτρέπει να τους χωρίζετε σε ομάδες ώστε να στέλνετε συγκεκριμένες καμπάνιες ομαδικά με το πάτημα μερικών κουμπιών.]

Θεόδωρος Αραμπατζής

ΥΓ: Αν θέλετε να σας τη μοιραστώ μαζί σας, στείλτε μου ένα email στο alldayin@gmail.com με θέμα “Άνοιγμα 100%” με το όνομα και το τηλέφωνό σας. Θα χρειαστώ 15 λεπτά μαζί σας στο τηλέφωνο για να σας εξηγήσω πώς δουλεύει και αν το θέλετε, μπορώ να μοιραστώ μαζί σας την ίδια καμπάνια που χρησιμοποιώ εγώ με πολύ καλά αποτελέσματα.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz