Γιατί – Πώς – Τι (όχι ανάποδα)


Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν “αυτό” που κάνετε/έχετε· αγοράζουν το “λόγο” που το κάνετε/έχετε.

Πριν τους μιλήσετε για “αυτό” που έχετε (το προϊόν, την υπηρεσία, την ευκαιρία), μιλήστε τους για το “λόγο” που το κάνετε – πείτε τους “γιατί” επιλέξατε να κάνετε αυτό το συγκεκριμένο και όχι κάτι άλλο – πείτε τους “γιατί” το κάνετε – το “λόγο” σας.

Μετά πείτε τους “πώς” σας βοήθησε, “πώς” λειτουργεί, “πώς” είναι καλύτερο απ’ οτιδήποτε άλλο έχετε χρησιμοποιήσει… κλπ

…και τέλος πείτε τους “τι” είναι “αυτό” – “ποιο” είναι το προϊόν, η υπηρεσία ή η ευκαιρία που προτείνετε.

Ορίστε πως επικοινωνεί η εταιρία Apple:

ΓΙΑΤΙ: Οτιδήποτε κάνουμε, πιστεύουμε στο να αμφισβητούμε το status quo. Πιστεύουμε στο να σκεφτόμαστε διαφορετικά.

ΠΩΣ: Ο τρόπος που αμφισβητούμε το status quo είναι φτιάχνοντας τα προϊόντα μας όμορφα, απλά και φιλικά προς το χρήστη.

ΤΙ: Απλά φτιάχνουμε υπέροχους υπολογιστές. Θέλεις να αγοράσεις έναν;

Οι περισσότεροι το κάνουν ανάποδα. Πρώτα λένε τι έχουν, μετά λένε πώς δουλεύει και στο τέλος γιατί το κάνουν ή γιατί θα πρέπει να το χρησιμοποιήσουν οι άλλοι.

Θέλετε να δείτε το δικό μου τρόπο;

ΓΙΑΤΙ: Οτιδήποτε κάνω το κάνω για να δώσω στο δικτυακό μάρκετινγκ το όνομα που πραγματικά του αξίζει ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε υποψήφιος να πάρει τις σωστές πληροφορίες ψάχνοντας στο ίντερνετ.

ΠΩΣ: Γράφοντας ή μεταφράζοντας άρθρα τα οποία εκπαιδεύουν, πληροφορούν και λένε την αλήθεια για το δικτυακό μάρκετινγκ, ώστε κάποιος πριν γραφτεί να γνωρίζει τι πρόκειται να συναντήσει.

ΤΙ: Απλά έχω το Νο1 blog δικτυακού μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Θέλεις να το δεις;

Με δικτυακούς χαιρετισμούς,

Θοδωρής Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz