“Φάσεις” μίας MLM χρονιάς!

Μιλώντας με δικτυωτές όλων των εταιριών, συχνά ακούω να μου λένε “τώρα που _____ (πλησιάζουν οι γιορτές, έρχεται το Πάσχα, είναι καλοκαίρι, ανοίγουν τα σχολεία, έχουμε εκλογές, έχει πολύ κρύο, κοκ), ο κόσμος δεν είναι ανοιχτός να ακούσει για ______ (τα προϊόντα ή την ευκαιρία).

Το ακούω πολύ συχνά, από πολλούς δικτυωτές και καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Εφευρίσκουν δηλαδή λόγους για να μη δουλέψουν. Για όλους τους παραπάνω λόγους (και ίσως κι άλλους) μου έχουν πει δικτυωτές ότι “δε μπορώ να δουλέψω τώρα γιατί ο κόσμος έχει το μυαλό του αλλού”.

Αυτό που τους λέω είναι “να μην βρίσκετε εσείς δικαιολογίες για τους υποψηφίους σας”. Μέρος της δουλειάς μας είναι να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να “δουν” πώς μέσα από την πρότασή μας θα μπορέσουν να αποκτήσουν αυτό που χρειάζονται και θέλουν. Βρίσκοντας εμείς οι ίδιοι δικαιολογίες και λόγους για να μην το κάνουν ή να μην το κάνουν “τώρα”, ουσιαστικά σαμποτάρουμε τους υποψηφίους μας αλλά και την επιχείρησή μας.

Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα με ιστορίες επιτυχίας σε μήνες και περιόδους όπου κάποιος θα έλεγε “τώρα ο κόσμος δεν είναι ανοιχτός”.

Ένα προσωπικό παράδειγμα: Τον Αύγουστο, λένε ότι οι άνθρωποι είναι συνήθως διακοπές και έχουν το μυαλό τους στο να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν. Οπότε δεν είναι ανοιχτοί στο να ακούσουν για μία επιχειρηματική πρόταση. [αυτή είναι η μία πλευρά]


Τον Αύγουστο όμως, που ο κόσμος είναι πιο χαλαρός και δεν έχει τις σκοτούρες του καθημερινού αγώνα, έχω δει ότι είναι πιο ανοιχτός για να ακούσει για μία επιχειρηματική ευκαιρία.

Επίσης τον Αύγουστο, όταν επιστρέψει από τις διακοπές συνήθως τι χρειάζεται; Χρήματα! (γιατί τα ξόδεψε στις 7 μέρες διακοπές)

Επίσης τον Αύγουστο, όσοι δε μπορούν να πάνε διακοπές επειδή δουλεύουν ή επειδή δεν έχουν χρήματα, δεν είναι κατάλληλοι υποψήφιοι για εμάς;

Κάποιοι δικτυωτές λοιπόν, σκέφτονται ότι “έλα μωρέ, Χριστούγεννα είναι” ή “έλα μωρέ, καλοκαίρι είναι” ή “…Πάσχα είναι” ή … και επιλέγουν να χαλαρώσουν. Οι έξυπνοι δικτυωτές όμως ξέρουν ότι μπορούν να βρουν ανοιχτούς και θετικούς υποψηφίους όλη τη χρονιά, αρκεί να τους αναζητήσουν.

Και παρεμπιπτόντως, ο Αύγουστος ήταν πολλές φορές από τους καλύτερούς μου μήνες.

Ας μη βρίσκουμε λοιπόν δικαιολογίες για τους υποψηφίους μας και ας προτείνουμε την ευκαιρία μας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μοιράζοντας το μήνυμα της ελευθερίας που προσφέρει το δικτυακό μάρκετινγκ.

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz