Μιλάτε ή Παρουσιάζετε;

Πόσες “παρουσιάσεις” ή ενημερώσεις χρειάζονται για να αποφασίσει κάποιος να γίνει πελάτης ή συνεργάτης σας;

Ο Jordan Dreamon μου είπε μία ιστορία για έναν από τους τρεις πρώτους συνεργάτες που έγραψε στην εταιρία του. Ήταν 8 χρόνια πριν.

Ο Jordan ανέθεσε στον Archie (το καινούργιο συνεργάτη) την εξής εργασία: να κάνει ΜΙΑ παρουσίαση την ημέρα. Πάση θυσία. Μία παρουσίαση όπου το άλλο άτομο θα είχε τη δυνατότητα να μάθει για τα προϊόντα (ή τις υπηρεσίες) ή για την επιχειρηματική ευκαιρία.

Σε αυτή την περίπτωση, οι παρουσιάσεις θα γινόντουσαν online ή από το τηλέφωνο – ο υποψήφιος θα βρισκόταν στον υπολογιστή του, στο σπίτι του.

Η πρώτη εβδομάδα πέρασε. Οι παρουσιάσεις έγιναν καθημερινά. Κανείς δε δέχτηκε. Τίποτα.
Δεύτερη εβδομάδα. Καθημερινά παρουσιάσεις. Τίποτα.
Τρίτη εβδομάδα. Το ίδιο.
Τέταρτη εβδομάδα. Το ίδιο.

Ρώτησε ο Archie “Jordan, μήπως θα πρέπει να τα παρατήσω;”

Όχι, όχι ακόμα. Συνέχισε…

Πέμπτη εβδομάδα. Καθημερινά παρουσιάσεις. Κανείς.
Έκτη εβδομάδα. Καθημερινά παρουσιάσεις. Κανείς
Έβδομη εβδομάδα. Καθημερινά παρουσιάσεις. Τίποτα.
Όγδοη εβδομάδα. Καθημερινά παρουσιάσεις. Ούτε ένας.

Ούτε πελάτες. Ούτε συνεργάτες.

Ένατη εβδομάδα: Πρώτη ημέρα. Κανείς.
Ένατη εβδομάδα: Δεύτερη ημέρα…(= 58η ημέρα στη σειρά):

Ο Archie γνωρίζει μία κοπέλα, η οποία ήταν βασική εκπαιδεύτρια για τον Tony Robbins. Μιλάνε με 3μερή επικοινωνία και η εκπαιδεύτρια του Tony Robbins γράφεται. (!!)

Η εκπαιδεύτρια πολύ γρήγορα έβαλε στο δίκτυο μερικές εκατοντάδες ανθρώπους.

Προχωρώντας στο σήμερα – οχτώ χρόνια αργότερα:

Ο Archie κερδίζει κάθε μήνα περίπου $5.000 κυρίως από αυτή την ομάδα. Έχει αποσυρθεί και ζει πλέον ευτυχισμένος αποκλειστικά από αυτό το εισόδημα στην Costa Rica (είναι άτομο που δε χρειάζεται πολλά λεφτά).

Δύο διδάγματα. Το προφανές, και ακόμα ένα:

Δεν αρκεί απλά να “μιλάμε” με ανθρώπους κάθε μέρα. Όχι. Για να μετράει, χρειάζεται να γίνεται μία “παρουσίαση” ή μία ενημέρωση. Κάτι όπου ο υποψήφιος θα μπορέσει να γνωρίσει και να βιώσει αυτό που έχετε.

Μήπως θα έπρεπε να σταματήσουμε να διδάσκουμε στους συνεργάτες μας να “μιλάνε” στους ανθρώπους; Και αντί για αυτό να τους διδάσκουμε ότι χρειάζεται “να κάνουν μία παρουσίαση σε κάποιον” κάθε μέρα;

Kim Klaver

Μετάφραση: Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz