Σχετικά με το Ίντερνετ Μάρκετινγκ στο MLM

Ασχολούμαι με το δικτυακό μάρκετινγκ από το Φεβρουάριο του 2002. Το Μάιο του 2002, παρακολούθησα μία εκπαίδευση από συνεργάτες της εταιρίας μου, όπου μιλούσαν για ανθρώπους στο εξωτερικό που έχτιζαν το δίκτυό τους και την επιχείρησή τους μέσω ίντερνετ. Μάλιστα μας έδειξαν ακριβώς πως στρατολογούσαν και πώς εκπαίδευαν τους συνεργάτες τους.

Μετά από λίγους μήνες αρχίσαμε σιγά σιγά να φέρνουμε κάποια εργαλεία στην Ελλάδα. Τότε λίγοι είχαν σύνδεση στο ίντερνετ (dial up… dsl δεν υπήρχε ακόμα), ακόμα λιγότεροι είχαν email και γενικά όλο αυτό ήταν πολύ πιο αργό απ’ ότι σήμερα.

Με τον καιρό αρχίσαμε να το αναπτύσσουμε και να το εξελίσσουμε μέχρι που το 2004 άρχισε να λειτουργεί ακόμα πιο οργανωμένα κάνοντας εβδομαδιαίες επιχειρηματικές παρουσιάσεις μέσω ίντερνετ και από το 2005 πλέον είχαμε ανεπτυγμένο ένα πλήρες σύστημα ανεύρεσης υποψηφίων, παρουσίασης, στρατολόγησης και εκπαίδευσης, που μπορούσε να λειτουργήσει μέσω ίντερνετ ΚΑΙ ήταν όλο αυτό στα Ελληνικά!

Από τον Απρίλιο του 2006, που γεννήθηκε ο πρώτος μου γιος, το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μου το κάνω μέσω ίντερνετ, έτσι ώστε να είμαι κοντά στα παιδιά μου όλες τις ώρες. Οπότε για περισσότερα από έξι χρόνια, έχω εμπειρία με το ίντερνετ μάρκετινγκ ειδικά για το δικτυακό μάρκετινγκ.

Έχω παρακολουθήσει πάρα πολλές εκπαιδεύσεις, σεμινάρια, έχω διαβάσει πολλά βιβλία, έχω ακούσει πολλά εκπαιδευτικά CDs για το ίντερνετ μάρκετινγκ στο δικτυακό μάρκετινγκ και αυτά, σε συνδυασμό με τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, λένε ότι ο Νο1 κανόνας στο ίντερνετ μάρκετινγκ είναι ότι μόλις βρεις έναν υποψήφιο στο ίντερνετ, το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να τον βγάλεις από το ίντερνετ. 


Έστω ότι κάποιος διαβάζει τη σελίδα μου και συμπληρώνει μία φόρμα επικοινωνίας. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω ΔΕΝ είναι να του στείλω ένα email, αλλά να του τηλεφωνήσω. 


Νομίζω ότι (μπορεί να κάνω και λάθος), όσα χρόνια και να περάσουν, όσο κι αν εξελιχθούν οι επικοινωνίας και η τεχνολογία, το δικτυακό μάρκετινγκ θα είναι μία επιχείρηση η οποία θα χτίζεται μέσω της προσωπικής επαφής και επικοινωνίας. Μιλώντας με έναν άλλον άνθρωπο και χτίζοντας τη σχέση σας μαζί του – και αυτό, δυστυχώς, δε γίνεται μόνο με emails.

Σίγουρα, μπορεί να κάνετε μερικούς πελάτες και μερικούς συνεργάτες χωρίς να τους μιλήσετε καν στο τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας το ίντερνετ, αλλά δείτε πόσοι από αυτούς θα είναι τελικά μαζί σας μετά από λίγους μήνες ή λίγα χρόνια.

Χρησιμοποιήστε το ίντερνετ και όλα αυτά τα εργαλεία που υπάρχουν, σαν βοηθήματα και όχι σαν πατερίτσες. Χρησιμοποιήστε τα για να κάνετε κάποιες πτυχές της δουλειάς σας πιο απλές και πιο εύκολες, αλλά μη βασίζεστε σ’ αυτά να κάνουν τη δουλειά για εσάς.

Αν μπορούσε να γίνει το δικτυακό μάρκετινγκ, απλά στέλνοντας μερικά emails και βάζοντας μερικές αγγελίες, πιστεύετε ότι οι εταιρίες μας θα χρειαζόντουσαν εμάς για να το κάνουν; Δε θα μπορούσαν να το κάνουν μόνες τους; Φυσικά και θα μπορούσαν – και μάλιστα πολύ καλύτερα από εμάς. Θα προσλάμβαναν διαφημιστικές εταιρίες, θα έδιναν μερικά εκατομμύρια σε διαφημίσεις και θα έγραφαν χιλιάδες άτομα και θα πουλούσαν χιλιάδες προϊόντα.

Αν δείτε ένα σύστημα ή μία εταιρία που διαφημίζει ότι μπορεί όλο αυτό να γίνει αυτόματα και ότι μπορείτε να το κάνετε χωρίς μεγάλη προσπάθεια, τότε να ανησυχείτε…γιατί αν μπορούσε να γίνει αυτόματα, τότε για ποιο λόγο χρειάζονται εσάς; ε;;;

Εσείς τι πιστεύετε;

Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz