Μου είπαν να κάνω μία λίστα με 100 άτομα. Να την κάνω;


“Νιώθω ότι δεν μπορώ να τηλεφωνήσω στους φίλους μου και να τους πω για αυτό, αλλά οι ανάδοχοί μου επιμένουν. Να το κάνω;”
Ορίστε δύο τουλάχιστον επιλογές:
1. Αν δε θέλετε να προσεγγίσετε τους φίλους σας, μην το κάνετε. Και μη δίνετε τη λίστα των επαφών σας σε κανέναν αν εκτιμάτε τις σχέσεις σας. Αντί γι’ αυτό, ξεκινήστε από την κρύα αγορά (άγνωστοι) για να βρείτε πελάτες και συνεργάτες. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι για να βρείτε υποψηφίους στην κρύα αγορά, από το να βάζετε αγγελίες στο ίντερνετ και σε εφημερίδες μέχρι το να δίνετε ομιλίες στην περιοχή σας.
Αν οι ανάδοχοί σας επιμένουν, τότε χαιρετίστε τους και βρείτε άλλους ανθρώπους για να συνεργαστείτε.Υπάρχουν πολλοί της “Καινούργιας Σχολής” που δεν επιμένουν να σπρώχνουν μεθόδους της “παλιάς σχολής” στους συνεργάτες τους, ειδικά στη σημερινή αγορά. Ποιος ξέρει; Ίσως αργότερα αλλάξετε γνώμη και μιλήσετε και σε γνωστούς σας. Κάποιοι το κάνουν αυτό.
2. Υπάρχει ένας τρόπος να προσεγγίσετε τη ζεστή σας αγορά χωρίς να τους προσεγγίζετε πραγματικά. Είναι μία μέθοδος συστάσεων της “Καινούργιας Σχολής”. Ορίστε πώς λειτουργεί:
Ας πούμε ότι έχετε ξεκινήσει να παίζετε τένις και σας αρέσει πάρα πολύ. Δε θα ρωτούσατε αυτούς που γνωρίζετε αν γνωρίζουν κάποιον που παίζει τένις;
Το ίδιο ισχύει και εδώ. Αν αποφασίσατε να εμπορευτείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν επειδή το λατρέψατε ή αν ξεκινήσατε στην επιχείρηση επειδή πάντα θέλατε να κάνετε κάτι δικό σας, προσεγγίστε τους φίλους σας με τη συμπεριφορά που θα είχατε αν μόλις είχατε ξεκινήσει το τένις: “Μόλις ξεκίνησα να παίζω τένις και μ’ αρέσει πάρα πολύ … γνωρίζεις κάποιον που παίζει;”
Δε θα πρέπει να υποθέσετε, πόσο μάλλον να επιμένετε, ότι αυτό το άτομο με το οποίο μιλάτε είναι κατάλληλο ή θα έπρεπε να είναι κατάλληλο για το προϊόν ή την επιχείρησή σας.
Ο λόγος είναι ότι … τα προϊόντα και η επιχείρηση παρουσιάζουν κάποιες αξίες τις οποίες βλέπουν οι άνθρωποι που προσεγγίζετε.
Αν εμπορεύεστε φυσικά προϊόντα απώλειας βάρους ή υγείας, οι άνθρωποι που είναι κατάλληλοι υποψήφιοι για αυτά, ΠΡΩΤΑ χρειάζεται να έχουν μία προτίμηση σε φυσικά προϊόντα και όχι χημικά ή χαμηλότερης ποιότητας. Είναι τόσο απλό. Και, ΔΕΝ ενδιαφέρονται όλοι για φυσικά προϊόντα. Οπότε γιατί να ζαλίζετε τα ακατάλληλα άτομα ενοχλώντας άσκοπα τους φίλους σας; Δεν πρόκειται να αλλάξουν τις προτιμήσεις τους απλά και μόνο για να τους πουλήσετε κάτι.
Ψάχνετε κάποιον που έχει τις ίδιες ή παρόμοιες προτιμήσεις για αυτά που προσφέρουν τα προϊόντα σας. Ή κάποιον που θεωρεί σημαντικό να έχει τη δική του επιχείρηση. Αυτοί είναι οι άνθρωποι στους οποίους θα πρέπει να απευθυνθείτε και είναι αυτοί που θα σας ακούσουν.
Οπότε ρωτήστε τους γνωστούς σας αν γνωρίζουν τέτοιους ανθρώπους, οκ; Βλέπετε τη διαφορά;
Χωρίς πίεση. Χωρίς άγχος. Χωρίς φόβο. Χωρίς να πατάνε το πλήκτρο της “απόρριψης” την επόμενη φορά που θα δουν το τηλέφωνό σας στην αναγνώριση.
😉
Kim Klaver
Μετάφραση/Προσαρμογή: Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

1 Comment on "Μου είπαν να κάνω μία λίστα με 100 άτομα. Να την κάνω;"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Αναστασία
Guest

Πάντα ο σωστός τρόπος είναι ο καλύτερος τρόπος!
Εμένα προσωπικά η γλώσσα επικοινωνίας που μου πρότεινες με βοήθησε πάρα πολύ τόσο στην παραδοσιακή μου επιχείρηση όσο και στη δικτυακή.
Σε ευχαριστώ

wpDiscuz