Εύκολη Έξοδος

Μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν μιλάτε με υποψηφίους είναι να τους το κάνετε εύκολο να σας πουν όχι. Το εννοώ. Για την ακρίβεια, είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό αν “πείτε όχι εσείς για αυτούς”.

Ας πούμε ότι καθώς απαντάτε σε μία ερώτηση του υποψηφίους σας προκύπτει μία αντίρρηση ή μία μικρή αντίδραση από τη πλευρά του. Φυσιολογικά αυτό που θα κάνατε θα ήταν να υπερασπιστείτε τις θέσεις σας, προσπαθώντας να αντιμετωπίσετε την αντίρρηση, ειδικά αν γνωρίζατε ότι η αντίρρησή τους δεν είναι βάσιμη.

Λάθος. Είναι καλύτερα να κάνετε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θα έκαναν οι περισσότεροι δικτυωτές, παίρνοντάς τους το. Τότε είναι που υπάρχει η στιγμή της αλήθειας. Δείτε τι μπορείτε να πείτε όταν διακρίνετε ένα δισταγμό, μία αντίσταση ή μία αντίρρηση:

“Λοιπόν Μαρία, απ’ ότι φαίνεται αυτό δεν είναι για εσένα. Να κλείσω το φάκελό σου;”

Μπαμ! Θα εκπλαγείτε από το πόσοι υποψήφιοι, ξαφνικά, θα γίνουν πιο θετικοί στην πρότασή σας ως αποτέλεσμα του φόβου μήπως χάσουν κάτι. Αν προσπαθήσετε να “πουλήσετε” την πρότασή σας τότε θα ακούγεστε όπως κάθε άλλος πιεστικός, επιθετικός δικτυωτής τον οποίο προσπαθούν να αποφύγουν με κάθε τρόπο.

Θεόδωρος Αραμπατζής

———-
Περισσότερες ιδέες για την “εύκολη έξοδο” θα βρείτε στο βιβλίο “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ”

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz