Είναι Καλό Να Αναφέρω το Όνομα της Εταιρίας Μου Στο Site Μου;

(Φωτογραφία από: bikyamasr)

Βλέπω ότι πολλοί δικτυωτές αναφέρουν το όνομα της εταιρίας τους είτε στο website τους, είτε στο blog τους ή ακόμα και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook, twitter, linkedin κα.

Αν χρησιμοποιείτε όλες αυτές τις πλατφόρμες για να βρείτε καινούργιους υποψηφίους μπορεί να αναρωτιέστε αν είναι καλό να αναφέρετε το όνομα ή το λογότυπο της εταιρίας σας ή όχι.

Μπορεί να πιστεύετε ότι οι γνωστοί σας θα ήθελαν να γνωρίζουν αυτές τις πληροφορίες εκ των προτέρων αλλά ότι οι υποψήφιοι της κρύας αγοράς ίσως να τρομάξουν και να φύγουν βλέποντάς τα.

Θα σας δώσω τρεις βασικούς λόγους που δεν προτείνω να αναφέρετε το όνομα και το λογότυπο της εταιρίας σας στο website σας, στο blog σας ή στους λογαριασμούς σας στο facebook, twitter κλπ.

Λόγος #1: Η εταιρία σας ίσως δεν το επιτρέπει αυτό.

Συχνά, οι εταιρίες μας έχουν πολύ αυστηρούς κανόνες για το πώς και πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το λογότυπό τους και το brand name τους. Ίσως χρειαστεί να λάβετε την έγκριση από τα γραφεία της εταιρίας σας πριν σας επιτραπεί καν να χρησιμοποιήσετε το λογότυπο και πληροφορίες προϊόντων στο website σας. Και ακόμα και τότε, θα χρειαστεί να εγκρίνουν ξανά το website σας ή το blog σας και ίσως σας προτείνουν να κάνετε αλλαγές που θα προτιμούσατε να μην κάνετε.

Λόγος #2: Το “χωνί” σας θα πρέπει να είναι όσο πιο ανοιχτό γίνεται.

Ο στόχος σας στην δημιουργία υποψηφίων είναι να έχετε ένα πολύ ευρύ άνοιγμα στο “χωνί” σας ώστε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερες επαφές. Όταν βάζετε την εταιρία σας ή πληροφορίες για τα προϊόντα σας από πριν, δημιουργείτε μία πιθανή αντίρρηση στο μυαλό των υποψηφίων.

Ίσως αρχίζουν να σκέφτονται, “Δεν θα ήθελα να συμπληρώσω τη φόρμα στη σελίδα της γιατί ίσως θα προσπαθήσει να με πείσει να γραφτώ στην εταιρία της.”

Με το να είστε λίγο πιο “γενικοί” με τις πληροφορίες που έχετε στο ξεκίνημα, θα προσελκύσετε περισσότερες επαφές με τις οποίες μπορείτε στη συνέχεια να χτίσετε μία σχέση μέσω emails και μετά, μόλις ανοιχτούν λίγο, μπορείτε να τους προσεγγίσετε για την ευκαιρία σας.

Επιπλέον, θα πρότεινα με υποψηφίους της κρύας αγοράς που επισκέπτονται το blog σας, όποτε μπορέσετε να τους μιλήσετε στο τηλέφωνο. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τη γλώσσα από το Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ και να χτίσετε μία σχέση μαζί τους.

Λόγος #3: Οι υποψήφιοί σας ΠΑΝΤΑ θα ψάχνουν στο Google το όνομα της εταιρίας σας.

Ας πούμε ότι είστε στην εταιρία “Σούπερ ΟΥΑΟΥ” και αποφασίσατε να βάλετε το λογότυπό της στη σελίδα σας στο facebook. Σχεδόν όσοι δουν τη σελίδα σας και δε γνωρίζουν ήδη την εταιρία σας, θα ψάξουν στο Google το όνομα “Σούπερ ΟΥΑΟΥ” για να δουν τι είναι.

Τι θα βρουν; Θα βρουν υπέροχες μαρτυρίες και αναφορές για το πόσο φανταστική ευκαιρία είναι και πόσο υπέροχα προϊόντα έχει; Ή θα βρουν πολλές αναφορές που θα λένε “Σούπερ ΟΥΑΟΥ Απάτη” ή “Προσοχή μη σας εξαπατήσουν με την εταιρία Σούπερ ΟΥΑΟΥ!”;

Όπως ήδη γνωρίζετε, στο Google μπορείτε να αναζητήσετε οτιδήποτε και να βρείτε αρνητικές αναφορές για τα πάντα. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα για τον κλάδο μας και είναι και ο λόγος που έχω δημιουργήσει αυτό το blog, ώστε να μπορεί κάποιος να βρει πολλά θετικά άρθρα και αναφορές για το δικτυακό μάρκετινγκ.

Με τιμή,

Θεόδωρος Αραμπατζής


(Μέρος αυτής της ανάρτησης είναι από την Rachel Embry)

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz