Είναι πιο εύκολο να φτιάξεις ηγέτες, όταν έχεις εθελοντές.

Όταν εγγράφετε νέους διανομείς, αυτοί θα έχουν τους δικούς
τους λόγους, που τους ωθούν να μπουν στο χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ.
Κάποιοι διανομείς θα θέλουν απλά να αγοράσουν τα δικά τους
προϊόντα σε τιμές χονδρικής.
Κάποιοι διανομείς ίσως θέλουν να πουλήσουν μερικά προϊόντα
για λίγα επιπλέον χρήματα.
Κάποιοι διανομείς θα γράψουν άλλους ανθρώπους και θα δημιουργήσουν
ένα καλό συμπληρωματικό εισόδημα.
Τέλος, κάποιοι διανομείς θα θελήσουν να γίνουν ηγέτες σαν
κι εσάς.
Εσείς, βέβαια, θέλετε να εξυπηρετήσετε όλους τους διανομείς
σας και να τους προσφέρετε τη βοήθεια που χρειάζονται για να φτάσουν στους
στόχους τους. Αλλά, σε ποια ομάδα διανομέων θα επενδύατε τον επιπλέον χρόνο και
ενέργεια, ώστε να δημιουργήσετε νέους ηγέτες;
Είναι προφανές. Στην ομάδα των ανθρώπων που θέλουν να
γίνουν ηγέτες σαν κι εσάς.
Πόσο μεγάλη, όμως, είναι αυτή η ιδιαίτερη ομάδα;
Πιθανότατα, πολύ μικρή – εκτός κι αν έχετε εγγράψει πολλούς νέους διανομείς.
Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να είστε σταθεροί και να γράφετε διαρκώς νέους
διανομείς. Αυτό αποφέρει μία συνεχή ροή νέων πιθανών ηγετών στην ομάδα σας.
Δείτε το κι έτσι : Φανταστείτε ότι θέλετε να παντρευτείτε
και βρίσκεστε στην αναζήτηση πιθανού/ής συζύγου. Τι θα γινόταν, αν έπρεπε να
περιοριστείτε σε έναν μόνο υποψήφιο/α;
Δεν θα προτιμούσατε να έχετε αρκετούς υποψήφιους ή
υποψήφιες για να επιλέξετε μεταξύ τους; Για την ακρίβεια, θα θέλατε όσο το δυνατόν
περισσότερους υποψήφιους!
Το ίδιο συμβαίνει και όταν αναζητάτε πιθανούς ηγέτες.
Θέλετε να έχετε ένα μεγάλο σύνολο υποψηφίων μέσα στους διανομείς σας. Αν έχετε μόνο
έναν υποψήφιο για να διαλέξετε, θα είστε πολύ τυχεροί, αν ο διανομέας αυτός
θέλει να γίνει ηγέτης.
Ακολουθήστε, λοιπόν, τη συμβουλή των κορυφαίων ηγετών στο
χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ. Μη σταματάτε να γράφετε νέους διανομείς – και δε
θα χρειαστεί να ανησυχείτε για το πού θα βρείτε τον επόμενο ηγέτη σας. 

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz