Αρνητικά Ερεθίσματα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ…

Η γλώσσα που χρησιμοποιούμε στις παρουσιάσεις και στις προσεγγίσεις μας μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στο πώς βλέπουν οι υποψήφιοι εμάς, την εταιρίας μας, τα προϊόντα μας και την ευκαιρία μας. Αν χρησιμοποιήσετε τη σωστή γλώσσα θα σας δουν σαν επαγγελματίες. Αν χρησιμοποιήσετε τη λάθος γλώσσα, συγκεκριμένα αν χρησιμοποιήσετε παλιά, ξεπερασμένη γλώσσα θα σας δουν σαν επιθετικούς και πιεστικούς.
Σ’ αυτή την ανάρτηση θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες εναλλακτικές προτάσεις για λέξεις που δημιουργούν αρνητικές αντιδράσεις στους υποψηφίους σας. Ελπίζω, από δω και πέρα να χρησιμοποιείτε αυτές τις καινούργιες λέξεις.
Έχετε κάποιες άλλες προτάσεις για λέξεις που χρησιμοποιείτε και θέλετε εναλλακτικές ή που χρησιμοποιούσατε και τώρα τις έχετε αλλάξει με κάποιες άλλες πιο αποτελεσματικές; Αν ναι, μοιραστείτε τις μαζί μας στα σχόλια…
Με δικτυακούς χαιρετισμούς,
Θεόδωρος Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz