Μην αγχώνεστε για το τελικό αποτέλεσμα

Σε ένα βιβλίο που διάβαζα βρήκα αυτή την παράγραφο από τον Γουίλλιαμ Τζέημς, τον διάσημο ψυχολόγο του Χάρβαρντ:

—-

“Μην αφήσετε τους νέους να αποκτήσουν οποιοδήποτε άγχος για το τελικό αποτέλεσμα της εκπαίδευσής τους. Εάν διατηρούνται απασχολημένοι κάθε ώρα τις εργάσιμες ημέρες μπορούν να αφήσουν με ασφάλεια το τελικό αποτέλεσμα να έλθει μόνο του. Μπορούν με πλήρη βεβαιότητα να υπολογίσουν πως θα έλθει ένα πρωί που θα βρουν τους εαυτούς τους ανάμεσα στους επαρκείς της γενιάς τους, όποιο δρόμο κι αν διαλέξουν.”

—-



Ας δούμε λοιπόν πόσο σοφά είναι αυτά τα λόγια και πώς τα ερμηνεύω για εμάς που είμαστε στο δικτυακό μάρκετινγκ.

Μην αφήσετε τους νέους να αποκτήσουν οποιοδήποτε άγχος για το τελικό αποτέλεσμα της εκπαίδευσής τους.”


Αυτό μας λέει να μην εστιάζουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Όχι μόνο να μην εστιάζουμε αλλά να μην έχουμε οποιδήποτε άγχος για το τελικό αποτέλεσμα. Είτε της εκπαίδευσής μας, είτε της δουλειάς που κάνουμε και της προσπάθειας που βάζουμε σε ένα πρότζεκτ. 

Άρα λοιπόν, μην αγχώνεστε για το ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειας που βάζετε στην επιχείρησή σας στο δικτυακό μάρκετινγκ. Φροντίστε να κάνετε πράγματα και εργασίες που σας γεμίζουν, που σας ταιριάζουν και μην αγχώνεστε για το τελικό αποτέλεσμα.

Εάν διατηρούνται απασχολημένοι κάθε ώρα τις εργάσιμες ημέρες μπορούν να αφήσουν με ασφάλεια το τελικό αποτέλεσμα να έλθει μόνο του.”


Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνεχίσετε να δουλεύετε μέρα με τη μέρα. Να κάνετε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά και ξανά και ξανά – μέχρι το σημείο της ρουτίνας. Συνεχίστε να δουλεύετε και να είστε σίγουροι ότι το τελικό αποτέλεσμα θα έρθει μόνο του.

Φυσικά, κάθε τόσο, μπορείτε να κάνετε μία “παύση” και να βλέπετε τι έχετε κάνει μέχρι εκείνο το σημείο, να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις και να συνεχίζετε ξανά με την καθημερινή σας δουλειά. 

Κάθε πότε μπορείτε να κάνετε αυτή την παύση; Κάντε ένα διάλλειμα 1-2 ημερών κάθε 90 ημέρες συνεχόμενης δουλειάς. Συνήθως μέσα σe 90 ημέρες αρχίζουν να φαίνονται τα πρώτα αποτελέσματα. Αν έρθουν, καλώς· γιορτάστε το. Αν δεν έρθουν, δείτε τι μπορείτε να αλλάξετε.

“Μπορούν με πλήρη βεβαιότητα να υπολογίσουν πως θα έλθει ένα πρωί που θα βρουν τους εαυτούς τους ανάμεσα στους επαρκείς της γενιάς τους, όποιο δρόμο κι αν διαλέξουν.”


Αν λοιπόν αρχίσετε και συνεχίσετε να κάνετε τη δουλειά σας ξανά και ξανά και ξανά τότε μπορείτε να είστε απολύτως βέβαιοι ότι μια μέρα (ένα πρωί) θα έρθει η στιγμή όπου θα βρίσκεστε μεταξύ των πιο πετυχημένων στην εταιρία σας (αν αυτός είναι ο στόχος σας).

Κάποιος θα ρωτήσει: “Και αν είναι “τόσο” απλό, τότε γιατί δεν είναι όλοι πετυχημένοι στο δικτυακό μάρκετινγκ;” 

Η απάντηση είναι απλή: Είναι απλό να το κάνει κάποιος αλλά είναι το ίδιο απλό και να μην το κάνει. Και επειδή η αποτυχία (και η επιτυχία) ΔΕΝ εμφανίζετε την πρώτη μέρα (ή την πρώτη εβδομάδα) τότε τους είναι πιο εύκολο να ΜΗΝ το κάνουν, παρά να αποκτήσουν την πειθαρχία της καθημερινής δράσης.

Με δικτυακούς χαιρετισμούς,

Θοδωρής Αραμπατζής
Business Coach

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz