Όλα είναι ένα τεστ

Στο μάρκετινγκ όλα είναι ένα τεστ. Δηλαδή οτιδήποτε σας διδάσκω εγώ ή οι εκπαιδευτές σας ή οι ανάδοχοί σας όλα θα πρέπει να τα δοκιμάσετε – να τα “τεστάρετε”, γιατί τίποτα δεν είναι εγγυημένο ότι θα δουλέψει. Μπορεί να έχει δουλέψει για εμάς, αλλά για εσάς…δεν ξέρω.

Άρα λοιπόν, δείτε την κάθε προσπάθεια διαφήμισης/μάρκετινγκ σαν ένα τεστ και όχι σαν κάτι που θα δουλέψει εγγυημένα.

Αν κάποιος σας “πουλάει” κάτι που θα δουλέψει σίγουρα ΚΑΙ για εσάς, δείτε αν έχει εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Και δεν εννοώ για τα προϊόντα σας. Αν πχ κάποιος σας λέει ότι “αν κάνεις τα Α, Β και Γ, θα μπορέσεις σε 1 χρόνο να βγάζεις σίγουρα Χ χιλιάδες ευρώ, τότε ρωτήστε τον να σας το υπογράψει – και θα δείτε κάποιες ωραίες απαντήσεις μετά.

Ποια είναι η δική σας η γνώμη;

Θοδωρής Αραμπατζής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz