Η Επιτυχία Αφήνει Ίχνη, Αλλά Το Ίδιο και η Αποτυχία

 

Που θα πρέπει να ψάξετε για υποψηφίους; Για να βρείτε καλούς υποψηφίους; Για να βρείτε υποψηφίους που θέλουν να γραφτούν;

Απλά κοιτάξτε εκεί που βρήκατε τους τελευταίους πέντε υποψηφίους που τελικά έγιναν συνεργάτες σας. Πού και πώς γνωρίσατε αυτούς τους υποψηφίους;

Η επιτυχία αφήνει ίχνη.

Επομένως, αντί να βρίσκετε καινούργια και μοναδικά μέρη για να εντοπίσετε μελλοντικούς διανομείς, επιστρέψτε εκεί που εντοπίσατε τους τελευταίους πέντε διανομείς.

Αλλά και η αποτυχία αφήνει ίχνη.

Δείτε γιατί οι τελευταίοι πέντε υποψήφιοί σας σας είπαν ότι δεν ενδιαφέρονται. Υπήρχε κάτι κοινό μεταξύ τους; Και πού εντοπίσατε αυτούς τους υποψηφίους που τελικά δεν ενδιαφέρθηκαν;

Πολλές φορές στεκόμαστε πολύ κοντά στις επιτυχίες και στις αποτυχίες μας.

Χρειάζεται να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να παρατηρήσουμε, για να δούμε αν υπάρχουν ίχνη.
Tom ‘Big Al’ Schreiter

Θεόδωρος Αραμπατζής

Συγγραφέας του βιβλίου «Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ»
Δημιουργός του προγράμματος «Ο Δικτυωτής του μέλλοντος»
Προγραμμάτισε μια ΔΩΡΕΑΝ επιχειρηματική ανάλυση μαζί μου

ΥΓ: Αποκτήστε ΔΩΡΕΑΝ τα 4 (μίνι) online μαθήματα για το πώς να κάνετε τους υποψηφίους σας να λένε «Σε παρακαλώ πες μου για τα προϊόντα ή την επιχείρησή σου!»

Μοιραστείτε το άρθρο:

Leave a Reply

Γράψτε το σχόλιό σας

  Subscribe  
Notify of