Όταν δεν έχετε χρόνο να χτίσετε σχέση με τον υποψήφιο…

ανεύρεση υποψηφίων

Όταν επικοινωνείτε με υποψηφίους από συστάσεις ή διαφημίσεις, δεν έχετε ημέρες ή μήνες για να χτίσετε μία σχέση μαζί τους. Πώς τους παρουσιάζετε την ευκαιρία σας;

Μην αρχίσετε να λέτε όλα τα φανταστικά οφέλη της εταιρίας σας. Μην πείτε στους υποψηφίους σας για τις τεράστιες επιταγές μπόνους, τα ταξίδια, τα αυτοκίνητα, τα εκπληκτικά προϊόντα, το παρελθόν του διευθυντή της εταιρίας κλπ.

Αντ’ αυτού, θυμηθείτε ότι οι άνθρωποι αγοράζουν πράγματα για να λύσουν προβλήματα.

Επομένως, κάντε την παρουσίασή σας με τέτοιο τρόπο που να δείχνει πώς θα λύσει ένα πρόβλημα που έχει ο υποψήφιός σας. Μιλήστε για το πώς η ευκαιρία σας θα τον βοηθήσει να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, πώς η ευκαιρία σας θα τον βοηθήσει να πληρώσει τους λογαριασμούς του δίνοντάς του ένα δεύτερο εισόδημα κάθε μήνα ή πώς η ευκαιρία σας θα του δώσει ένα δεύτερο αυτοκίνητο για τη σύζυγό του.

Οι υποψήφιοι δε νοιάζονται για το πόσο υπέροχη είναι η εταιρία σας.

Αυτοί απλά νοιάζονται για τα προβλήματά τους. Αυτό μπορείτε λοιπόν να κάνετε όταν δεν έχετε χρόνο να χτίσετε τη σχέση με τον υποψήφιό σας.

Tom ‘Big Al’ Schreiter
Η μετάφραση και η δημοσίευση έγινε από τον Θεόδωρο Αραμπατζή με την άδεια του Tom Schreiter.

Μοιραστείτε το άρθρο:

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Γράψτε το σχόλιό σας

wpDiscuz