Για ποιον δουλευετε; (Και ποιος δουλεύει για εσάς;)

Πάντα έπαιρνα τη θέση ότι το αφεντικό μου (όταν είχα αφεντικό) δούλευε για μένα. Η δουλειά μου ήταν να κάνω αυτό για το οποίο με είχαν προσλάβει, και το αφεντικό μου είχε όλα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν να κάνω τη δουλειά μου καλύτερη. Η δουλειά του, τότε, ήταν να βρει τον καλύτερο τρόπο για να μου δώσει πρόσβαση στους ανθρώπους, στα συστήματα και στις πηγές που θα μου επέτρεπαν να κάνω τη δουλειά μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Φυσικά, αυτό σημαίνει επίσης ότι οι άνθρωποι που προσλαμβάνω έχουν τον έλεγχο. Η δουλειά μου δεν είναι να τους λέω τι να κάνουν, η δουλειά μου είναι να μου λένε τι να κάνω εγώ για να τους βοηθήσω να κάνουν τη δουλειά τους με τον καλύτερο τρόπο.
Αν πάτε στη δουλειά σας τη Δευτέρα με μία λίστα από πράγματα που θέλετε να κάνει το αφεντικό σας για εσάς (δουλεύει για εσάς, θυμάστε;) τι θα έλεγε αυτό; Τι θα συμβεί αν πείτε στους ανθρώπους που προσλαμβάνετε “Δουλεύω για σένα, τι έχει στο πρόγραμμά μου στη συνέχεια για να σε υποστηρίξω και να σε βοηθήσω να ανεβάσεις τις επιδόσεις σου;”
Διάβαζα αυτή την ανάρτηση και σκεφτόμουν ότι ταιριάζει σαν γάντι με τη δική μας δουλειά – με το δικτυακό μάρκετινγκ. Αν όταν ξεκινάτε, σκεφτείτε ότι ο σπόνσοράς σας δουλεύει για εσάς, θα μπορούσατε να τον βάλετε να δουλεύει για εσάς ενώ εσείς μαθαίνετε.
Για παράδειγμα θα μπορούσατε να του έχετε κλεισμένα ραντεβού ώστε να έρθει και να κάνει παρουσιάσεις των προϊόντων σας σε δικούς υποψηφίους και εσείς θα τον παρατηρείτε πως κάνει πελάτες για εσάς.
Θα μπορούσατε επίσης να του έχετε κλείσει 5 άτομα σε μία συνάντηση στο σπίτι όπου θα έρθει να μιλήσει για την επιχειρηματική ευκαιρία. Αυτός θα παρουσιάζει κι εσείς θα ακούτε – τι πιο απλό.
Βάλτε τον ανάδοχό σας να δουλέψει για εσάς – ειδικά στην αρχή. Στη συνέχεια θα μπορείτε να τον βάζετε να κάνει promotion για την ομάδα σας και να εμπνέει τους ανθρώπους σας να εξελιχθούν – μέχρι βέβαια να γίνεται εσείς ο ηγέτης και να κάνετε το ίδιο στους ανθρώπους που βάζετε στην επιχείρηση.
Σκεφτείτε πόσο διαφορετική θα ήταν η επιχείρησή σας αν χρησιμοποιούσατε τη βοήθεια του αναδόχου σας και αν λέγατε σε κάθε νέο διανομέα που κάνετε: “Εγώ δουλεύω για εσένα. Πες μου λοιπόν τι έχεις βάλει στο πρόγραμμά μου για να σε υποστηρίξω και να σε βοηθήσω να πετύχεις τους στόχους σου;”
Θοδωρής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz