Μαντέψτε ποιος έχει τα “καλύτερα” προϊόντα στο MLM

“Μου τη δίνει” ο καλύτερος μου φίλος, ο Tom Paredes. Του αρέσει να διορθώνει τα αναρίθμητα λάθη μου. 🙂
Περίπου 30 χρόνια πριν, έκανα μία παρουσίαση. Είπα στον υποψήφιο πώς η εταιρία μου είχε τις καλύτερες βιταμίνες στον κόσμο, με περισσότερα μιλιγκράμ από τον ανταγωνισμό. Και ο υποψήφιος θα έπρεπε να γραφτεί στην εταιρία μου γιατί είχαμε το καλύτερο προϊόν.
Ο φίλος μου, ο Tom Paredes, παρατηρούσε – και ανυπομονούσε να με πειράξει αργότερα.
Οπότε μόλις τελείωσε η παρουσίαση, τρώγοντας Μεξικάνικο φαγητό γύρισε και μου είπε αυτή την ιστορία.
************************
Φαντάσου ότι γράφεσαι σε μία εταιρία γιατί το προϊόν μου έχει 100 μιλιγκράμ Βιταμίνη C. Είναι το καλύτερο προϊόν της αγοράς. Κάνεις τη λίστα σου, γράφεις μερικούς διανομείς και κάνεις μερικούς πελάτες.
Αλλά τρεις βδομάδες αργότερα, μία νέα εταιρία ξεκινάει και το προϊόν τους έχει 101 μιλικγράμ Βιταμίνη C. Είναι καλύτερο. Οπότε τι πρέπει να κάνεις αν θέλεις να αντιπροσωπεύεις το καλύτερο προϊόν;
Να παραιτηθείς.
Ζητάς συγνώμη από τους διανομείς σου. Επιστρέφεις τα χρήματα στους πελάτες σου και γράφεσαι στην Εταιρία Β γιατί έχει το “καλύτερο” προϊόν.
Κάνεις τη λίστα σου, γράφεις μερικούς διανομείς και κάνεις μερικούς πελάτες.
Αλλά τρεις βδομάδες αργότερα, μία νέα εταιρία ξεκινάει και το προϊόν τους έχει 102 μιλικγράμ Βιταμίνη C. Είναι καλύτερο. Οπότε τι πρέπει να κάνεις αν θέλεις να αντιπροσωπεύεις το καλύτερο προϊόν;
Να παραιτηθείς.
Ζητάς συγνώμη από τους διανομείς σου. Επιστρέφεις τα χρήματα στους πελάτες σου και γράφεσαι στην Εταιρία Β γιατί έχει το “καλύτερο” προϊόν.
Αλλά τρεις βδομάδες αργότερα, μία νέα εταιρία ξεκινάει και το προϊόν τους έχει 103 μιλικγράμ Βιταμίνη C. Είναι καλύτερο. Οπότε τι πρέπει να κάνεις αν θέλεις να αντιπροσωπεύεις το καλύτερο προϊόν;
Δεν μπορείς να χτίσεις ένα μακροπρόθεσμο παθητικό εισόδημα αν ξεκινάς ξανά από την αρχή κάθε τρεις εβδομάδες.
************************
Αυτό πόνεσε. Ο Tom είχε πάλι δίκιο.
Αλλά δε σταμάτησε εκεί. Δεν μπορούσε να αντισταθεί τρίβοντάς το μου λίγο ακόμα.
Ο Tom είπε την ίδια ιστορία και με το πλάνο αμοιβών. Μου είπε πως θα πρέπει να αλλάζω κάθε φορά που μία νέα εταιρία έβγαινε με ένα διαφορετικό ποσοστό στο τρίτο επίπεδο, κλπ.
Και έτσι λοιπόν πήρα το μάθημά μου.
Μη γράφεται ανθρώπους βάση των υπέροχων προϊόντων σας ή βάση του υπέροχου πλάνου αμοιβών σας.
Αντ’ αυτού γράψτε τους ανθρώπους βάση εσάς και αυτού που θα κάνετε γι’ αυτούς. (Και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος για να αποκτήσετε περισσότερες ικανότητες σ’ αυτή την επιχείρηση.)
Tom ‘Big Al’ Schreiter www.FortuneNow.com
—————————-Θέλετε να βελτιώσετε τις ικανότητές σας στην επιχείρησή σας στο δικτυακό μάρκετινγκ;Έχετε διαβάσει το βιβλίο “Ακαταμάχητο Δικτυακό Μάρκετινγκ“;http://www.TheAnswerTo.gr/irresistmlm

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz