Πέντε Παράγοντες Που Κάνουν Ευκολότερη την Ανεύρεση Υποψηφίων στη Ζεστή Αγορά

ανεύρεση υποψηφίων στη ζεστή αγορά

Ξεχάστε για μια μια στιγμή ότι είστε στο δικτυακό μάρκετινγκ. Αν υποθέσουμε ότι ξεκινούσατε μία άλλου είδους επιχείρηση, όπως ένα κατάστημα λιανικής, ένα κέντρο αισθητικής ή μια κατασκευαστική εταιρεία. Πού θα βρίσκατε τους πελάτες σας; Τους υπαλλήλους σας; Ή τους συνεργάτες σας; Πού θα τους βρίσκατε; Από που θα ξεκινούσατε την ανεύρεση υποψηφίων σας;

Σε μία ή περισσότερες από αυτές τις κατηγορίες ένας φίλος, γνωστός ή μέλος της οικογένειάς σας μπορεί να είναι το άτομο που ταιριάζει, μπορεί και όχι. Ίσως γνωρίζουν το κατάλληλο άτομο για να σας το συστήσουν. Όπως και να ‘χει τελικά καταλήγει να είναι κάποιος γνωστός ή κάποιος που σας σύστησαν. Στο δικτυακό μάρκετινγκ (MLM), αυτό ονομάζεται «η ζεστή αγορά σας.»

Η ζωή φαίνεται να είναι μια σειρά από εμπειρίες που προέρχονται από επαφές που έχουμε με άλλους ανθρώπους. Η δουλειά σας ως Δικτυωτές, είναι να συνδέσετε τις γέφυρες και φερόμενοι επαγγελματικά και τίμια και χωρίς να «πιέζετε», να αφήσετε πίσω σας αυτούς που δεν ενδιαφέρονται. Σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις ξεκινούν με αυτό τον τρόπο.

Η ζεστή σας αγορά μπορεί να είναι μία από τις μεγαλύτερες πηγές για την MLM επιχείρησή σας. Το να ασχολείστε με συγγενείς και τους φίλους μπορεί να είναι ευλογία ή κατάρα. Αν θέλετε όμως, οι συγγενείς και οι φίλοι σας να συνεχίσουν να σας σέβονται, να σας δίνουν συστάσεις, να είναι πελάτες σας και πιθανόν να πουν «ναι» στην παρουσίασή σας, σας συνιστώ να ακολουθήσετε αυτούς τους πέντε κανόνες, όταν δουλεύετε με τη ζεστή σας αγορά.

Κανόνας # 1

Συγκρατήστε τη γλώσσα σας. Ποτέ μην προσβάλλετε κάποιον για την απόφασή του να μην ξεκινήσει συνεργασία μαζί σας στην επιχείρησή σας. Μην πείτε σε κάποιον ότι είναι ανόητος που δε δουλεύει μαζί σας, ακόμη και αν είναι ο τρόπος που «μιλάτε με τον αδελφό σας.» Είναι αντιεπαγγελματικό και δεν έχει θέση στη συζήτησή σας.

Κανόνας # 2

Φερθείτε σοφά. Το «όχι» σπάνια σημαίνει όχι. Ο ίδιος αδελφός σε τρεις εβδομάδες ή τρία χρόνια θα μπορούσε να χάσει τη δουλειά του. Εάν έχετε γελοιοποιηθεί όταν τον προσεγγίσατε την πρώτη φορά, όχι μόνο δεν θα κάνει τη δουλειά, θα τρέξει να πει σε όλους τους φίλους σας, πριν τους το πείτε εσείς, για την «απάτη» στην οποία είστε. Και όλα αυτά επειδή «του δείξατε εσείς» και του είπατε πόσο ανόητος ήταν. Αυτό δεν είναι σοφό.

Κανόνας # 3

Χειριστείτε το. Για 10 χρόνια έχω χειριστεί αντιρρήσεις, ανησυχίες, προηγούμενες αποτυχίες, κακές εμπειρίες, κλπ, που όλες μου έχουν διδάξει πώς να χειρίζομαι με επιτυχία αυτά τα ζητήματα.

Όπως ακριβώς ένας έμπειρος οδοντίατρος γνωρίζει ότι το να φτιάξει τα δόντια του ασθενή του είναι το εύκολο κομμάτι της δουλειάς του. Και ότι το δύσκολο κομμάτι της δουλειάς του έχει να κάνει με τις παλιότερες εμπειρίες του ασθενή… όπως τη φορά που όταν ήταν 14 ετών, ένας άλλος οδοντίατρος έχωσε μία τεράστια βελόνα στα ούλα του.

«Ο χειρισμός» αυτών των θεματων είναι αυτό που «κερδίζει» τον ασθενή. Μόλις αναπτυχθεί η εμπιστοσύνη, θα τους έχετε για μια ζωή ή μέχρι να αποφασίσετε να σταματήσετε να εξυπηρετείτε τις ανάγκες του.

Κανόνας # 4

Ναι ή Όχι. Μερικοί υποψήφιοι χρειάζονται μόνο μία συζήτηση για να κερδηθούν και κάποιοι άλλοι υποψήφιοι χρειάζεται 10 συζητήσεις. (Εννέα από αυτές τις συζητήσεις κατέληξαν σε μία απάντηση «Όχι», ακόμα και όταν «Όχι» ποτέ δεν αναφέρεται.) Εάν θεωρήσετε ότι ο υποψήφιός σας λέει «Ναι» ή «Όχι», τότε θα χάσετε την τέχνη της επικοινωνίας και της δικτύωσης.

Ας υποθέσουμε ότι η εταιρεία σας διαθέτει 20 προϊόντα. Αν ο υποψήφιός σας σας λέει «Όχι,» μάθετε για ποιο πράγμα λέει «ΟΧΙ».

Λέει «Όχι» και στα 20 προϊόντα; Λέει «Όχι» στο «Δεν θέλω να αυξήσω το εισόδημά μου;» Λέει «Όχι» στο «Δεν ξέρω κανέναν ο οποίος χρειάζεται ή θέλει κάποιο από τα 20 προϊόντα σας;»

Αυτά είναι πολλά για να πει «Όχι»! Σας προτείνω να μάθετε τι ακριβώς είναι αυτό στο οποίο οι υποψήφιοί σας λένε πραγματικά “ΟΧΙ”.

Κανόνας # 5

Να μην γίνεστε τσιμπούρι. Ποτέ μη γίνετε «τσιμπούρι» στους συγγενείς και τους φίλους σας σχετικά με την MLM επιχείρησή σας. Μερικές φορές οι Δικτυωτές είναι ιδιαίτερα εστιασμένοι, το οποίο είναι καλό και ποτέ δε θα πρέπει να το αλλάξετε. Η εστίαση είναι αυτό που δημιουργεί «μοναδικότητα.» Απλά πειθαρχήστε τον εαυτό σας ως προς το τι και ποιος αξίζει την εστίασή σας. Αν ένας φίλος ή ένα μέλος της οικογένειάς σας ξεκάθαρα δεν ενδιαφέρεται, τότε σταματήστε να χάνετε χρόνο εκεί και προχωρήστε σε ανθρώπους που θέλουν να γίνουν μέρος της MLM επιχείρησή σας ή καταναλωτές του προϊόντος σας.

Tim Sales

http://www.firstclassmlmtools.com http://ezinearticles.com/?MLM-Training—-Five-Success-Factors-That-Make-Warm-Market-Prospecting-Easier&id=154221

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz