Τέρμα οι “δραματικές” μαρτυρίες λέει το FTC

Πως θα πουλάμε τώρα; Πλέον δεν επιτρέπονται οι μεγάλες (και μη-τυπικές) ιστορίες εισοδήματος ή απώλειας βάρους.
“Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου(FTC) τη Δευτέρα έλαβε μέτρα για να κάνει τις πληροφορίες των προϊόντων και τα online σχόλια πιο ακριβή για τους καταναλωτές, νομοθετώντας το blogging για πρώτη φορά, επιβάλλοντας ότι οι μαρτυρίες θα πρέπει αντανακλούν τυπικά αποτελέσματα.
“Η Επιτροπή δήλωσε ότι οι διαφημιστές που αναφέρουν μαρτυρίες που ισχυρίζονται δραματικά αποτελέσματα δεν μπορούν να κρύβονται πίσω από αποκηρύξεις ότι τα αποτελέσματα δεν είναι τυπικά.” Άουτς!
Απευθείας από τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της FTC:
“Σύμφωνα με τις αναθεωρημένες Οδηγίες, οι διαφημίσεις που εμφανίζουν έναν καταναλωτή ο οποίος μεταφέρει την εμπειρία του, από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ως τυπική, όταν αυτό δεν ισχύει πραγματικά, θα πρέπει να γνωστοποιούνται σαφώς τα αποτελέσματα που μπορούν να αναμένουν οι καταναλωτές γενικά. Σε αντίθεση με την έκδοση των Οδηγιών του 1980 – που επέτρεπε στους διαφημιστές να περιγράφουν ασυνήθιστα αποτελέσματα σε μια μαρτυρία, εφόσον περιλάμβαναν μία αποκήρυξη (disclaimer)από κάθε ευθύνη, όπως «τα αποτελέσματα δεν είναι τυπικά” – οι αναθεωρημένες Οδηγίες δεν περιέχουν πλέον αυτή τη δικλείδα ασφαλείας.” Από τις νέες κατευθυντήριες γραμμές του FTC εδώ.
Είναι τελικά, το τέλος της πώλησης του ονείρου χρησιμοποιώντας αυτά τα θεαματικά, μη-τυπικά αποτελέσματα; Αποτελέσματα που σχεδόν κανείς δεν επιτυγχάνει, εκτός από εκείνους που πωλούν το πρόγραμμα;
Οι μαρτυρίες πρέπει να αντιπροσωπεύουν πλέον τα τυπικά αποτελέσματα. Αυτό δεν πρόκειται να είναι ωραίο/εύκολο. Γνωρίζουμε ότι περισσότερο από το 95% + αυτών που ψάχνουν μία ευκαιρία (MLM, κλπ) χάνουν περισσότερα από ό,τι κερδίζουν ποτέ. Το ίδιο ισχύει και για τα προγράμματα του ίντερνετ που μπορείς να κερδίσεις χρήματα. “Μεγάλο ερώτημα: Θα έμπαινες σ’αυτή την επόμενη ευκαιρία, εάν γνώριζες μπαίνοντας, ότι ένα συνηθισμένο άτομο (δηλαδή το 75% για να είμαστε επιεικείς) δεν κερδίζει χρήματα; Ή δεν θα χάσει 100 κιλά;
Αν όχι, τι ΘΑ σας έκανε να πιστέψετε και να μπείτε σε μία ευκαιρία και να βάλετε την απαραίτητη συνεχή προσπάθεια;”
Τα καλά νέα: αυτή η εκπληκτική αλλαγή μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα ολοκαίνουργιο είδος διαφήμισης και διαφημιστικών μαρτυριών. Που δε θα βασίζονται στην υπερβολική προώθηση της επιτυχίας. Είμαι ενθουσιασμένος.
Ποιος άλλος θέλει να πληρώσει ένα πρόστιμο 11.000 δολάρια;
Αυτά ισχύουν ήδη στις ΗΠΑ, αλλά προφανώς θα έρθουν και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Οπότε καλύτερα να προετοιμαστούμε και να αλλάξουμε τις παρουσιάσεις και τις ιστοσελίδες μας ώστε να είναι σύμφωνες με τους κανονισμούς ώστε 1ον να μην έχουμε νομικά προβλήματα, 2ον να μην έχουμε ‘τσαντισμένους’ καταναλωτές/υποψηφίους και 3ον να ‘διώξουμε’ από τη δουλειά αυτούς που κάνουν μεγάλες και υπερβολικές υποσχέσεις για θαύματα από τα προϊόντα και την ευκαιρία τους.
Θοδωρής

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz