Οι Πιθανότητες Να Κάνετε μία Πώληση

Περίπου ένας στους δέκα ανθρώπους φαίνεται πως είναι καλός υποψήφιος για ένα καλό προϊόν ή υπηρεσία. Αυτό σημαίνει ότι εννιά από τους δέκα απλά δε θα αγοράσουν, ό,τι κι αν πείτε ή κάνετε, όσο καλοί κι αν είστε. Το έχετε ανακαλύψει ήδη, έτσι δεν είναι;
Στο απευθείας μάρκετινγκ, παίρνουμε το ρίσκο να ακούσουμε και να νιώσουμε όλα αυτά τα Όχι. Είναι αρκετό αυτό για να κάνει κάποιον καταθλιπτικό. Ή τηλεφωνο-φοβικό. Ή να πιει ένα ποτάκι.
Τι ποσοστό των ανθρώπων που ήρθατε σε επαφή αγόρασαν, χωρίς να μετράτε τους γονείς ή τους φίλους που απλά ήθελαν να σας κάνουν τη χάρη στο ξεκίνημα;
Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχω μιλήσει μου λένε ότι είναι περίπου ένας στους δέκα ή στους είκοσι. Βάση της εμπειρίας σας δε θα συμφωνούσατε;
Οι αριθμοί είναι πολύ χειρότεροι για τις τεράστιες εταιρίες που ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. Αλλά σε αντίθεση με εμάς, δεν τους πληγώνει γιατί δεν ακούν ή δε νιώθουν το τσίμπημα από όλα τα Όχι που παίρνουν. Δεν έχουν προσωπική επαφή με τους υποψήφιους πελάτες τους.
Στο μαζικό μάρκετινγκ εστιάζουν στο μεγαλύτερο δυνατόν κοινό, ώστε το ελάχιστο ποσοστό τοις εκατό που θα ανταποκριθεί να αξίζει να διαφημίσουν το προϊόν τους.
Οι εταιρίες πληρώνουν για να έχουν την ευκαιρία να φτάσουν σε τόσο μεγάλο κοινό. Μία διαφημιστική θέση 60 δευτερολέπτων στο Super Bowl 2004 κόστισε στους διαφημιζόμενους 2,3 εκατομμύρια δολάρια Οι διαφημίσεις κοστίζουν συνήθως 500.000 με 1 εκατομμύριο δολάρια επιπλέον για το δημιουργικό. Και τι ποσοστό από αυτό το τεράστιο κοινό πηγαίνει και αγοράζει τα δημητριακά ή τους υπολογιστές που βλέπουν στις διαφημίσεις; Θα πιστεύατε ότι είναι μόλις ένα κλάσμα του ποσοστού τοις εκατό – λιγότερο από ένα στα 100, συχνά ένα στα 1000 ή ακόμα χειρότερα. Αλλά αν κάποιος πληρώσει για αρκετή προβολή, αυτά τα μικροσκοπικά ποσοστά μπορούν να μετατραπούν σε πολλά χρήματα.
Μερικά άτομα μπορούν να μαζέψουν τα κεφάλαια που απαιτούνται για να φτάσουν στα εκατομμύρια ανθρώπους που χρειάζονται για να υπάρξουν αρκετοί από αυτούς που θα παραγγείλουν ή που θα πάνε σε ένα κατάστημα για να αγοράσουν. Γι’ αυτό το απευθείας μάρκετινγκ είναι τόσο δημοφιλές.
Ερώτηση: Όταν αποφασίσατε να κάνετε το δικτυα-κο μάρκετινγκ, γνωρίζατε ποιες είναι οι πιθανότητες να κάνετε μία πώληση;

της Kim Klaver

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz