Πώς να καταλάβετε ότι είστε στη λάθος εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ (MLM)

εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ

Δε θα έπρεπε η εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ (MLM) που έχετε επιλέξει για να συνεργαστείτε, να σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερα στη ζωή σας;

Αναρωτηθείτε και δείτε αν η εταιρία σας (και ο ανάδοχός σας) σας προσφέρουν (τουλάχιστον) αυτά τα τρία πράγματα…

1. Σας δείχνουν δύο τρόπους να κερδίσετε χρήματα σ’αυτή την επιχείρηση:


  • Φέρνοντας στην επιχείρηση καινούργιους συνεργάτες που αγοράζουν τα προϊόντα. Κερδίζετε ένα ποσοστό από τις αγορές τους και μερικές φορές, ένα μπόνους από μεγάλες παραγγελίες τους).
  • Φέρνοντας στην επιχείρηση καινούργιους πελάτες που αγοράζουν τα προϊόντα για προσωπική τους χρήση και που ΔΕΝ πουλάνε τα προϊόντα. Κερδίζετε ένα ποσοστό από αυτά που αγοράζουν.
Αν το μόνο στο οποίο εστιάζουν είναι η στρατολόγηση, ίσως να καταλήξετε να ξοδεύετε πολύ χρόνο και χρήματα. Λιγότερο από 1 στους 100-300 ανθρώπους θέλουν να ασχοληθούν με οποιουδήποτε είδους πωλήσεις. Ωστόσο, όλοι είναι πελάτες σε κάτι. Είναι ανόητο να προσποιούμαστε ότι όλοι θα θέλουν να ασχοληθούν με αυτή τη δουλειά.

2. Βεβαιωθείτε ότι σας πληρώνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10% από αυτά που πληρώνει ο πελάτης.

Για κάθε πελάτη που βρίσκετε και ο οποίος ΔΕ θα πουλάει το προϊόν ο ίδιος σε άλλους, θα πρέπει να κερδίζετε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10% της αξίας των προϊόντων που αγόρασε, σε ευρώ. Χρησιμοποιήστε τις καλύτερες διαθέσιμες τιμές πελατών για να υπολογίσετε το δικό σας 10%. Εννοώ απλούς πελάτες. Όπως είστε πχ στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας σας. Δεν πουλάτε κι εσείς συνδέσεις, σωστά;

3. ΟΛΟΙ θα θέλουν το προϊόν ή την ευκαιρία σας.

Τρέξτε μακριά από οποιαδήποτε εταιρία ή γραμμή αναδοχής επιμένει ότι «όλοι» θα θέλουν το προϊόν ή την ευκαιρία σας. Μην ξεγελιέστε και αρχίσετε να «πλευρίζετε» όλους όσους γνωρίζετε και συναντάτε. Θα καταλήξετε χωρίς φίλους. Θυμηθείτε είναι οι ΔΙΚΟΙ σας φίλοι και γνωστοί που χάνετε. Κανείς δε νοιάζεται για εσάς.

Η κατάρα του “όλοι”.

Δεν υπάρχει κανένα προϊόν που το θέλουν όλοι. Πόσο μάλλον μία επιχειρηματική ευκαιρία. Οι στρατολόγοι και οι εταιρίες έχουν εκμεταλλευτεί για καιρό την άγνοια των ανθρώπων που δεν είχαν ποτέ δική τους επιχείρηση, όπως είναι οι περισσότεροι καινούργιοι δικτυωτές.

Βρείτε μία εταιρία και έναν ανάδοχο που σας δείχνει πως να βρείτε τα άτομα που ΟΝΤΩΣ θα θέλουν τα προϊόντα ή την ευκαιρία σας, επειδή μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εσάς.

—————————
Ποια άλλα κριτήρια νομίζετε ότι είναι σημαντικά ώστε μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ (MLM) να μπορεί να κάνει τη ζωή κάποιου καλύτερη; Γράψτε στα σχόλια παρακάτω και πείτε μου τη γνώμη σας.

Θεόδωρος Αραμπατζής

 

Leave a Reply

1 Comment on "Πώς να καταλάβετε ότι είστε στη λάθος εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ (MLM)"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Arlo
Guest
Τα βασικά κριτήρια είναι η διαφάνεια και η αξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα. Διαφάνεια και αξιοκρατία σε ποσοστά κέρδους και bonus. Να υπάρχουν ευκρινείς δικλείδες ασφαλείας ώστε να αποτρέπονται οι απάτες και οι τυχόν επιτήδειοι να αποβάλλονται αυτόματα απ το σύστημα. Αυτό που λέμε "να τους ξερνάει το σύστημα". Δυστυχώς όταν κάποιος ξεκινάει το MLM για πρώτη φόρα, αυτά τα πράγματα δεν μπορεί να τα διακρίνει απ την αρχή. Αυτό όμως που μπορούν όλοι να κάνουν είναι μία σε βάθος συζήτηση με κάποιον που ασχολείται με το MLM. Μια συζήτηση στην οποία ΠΡΕΠΕΙ να εκφράσει όλες του τις απορίες ή… Read more »
wpDiscuz