Το Άρωμα ενός Πωλητή – 1ο Σημάδι

Τρία σημάδια ότι μιλάτε σαν πωλητές:
1. Γενικότητες
Οι γενικότητες είναι λέξεις και φράσεις που δεν αναφέρονται σε κάποιον ή σε κάτι συγκεκριμένο. Αν οι λέξεις που χρησιμοποιείτε δεν μιλάνε σε κάποιον συγκεκριμένο, ποιος θα ανταποκριθεί; …

Για παράδειγμα, “Έχω προϊόντα υγείας και ευξίας.” Ή “Ασχολούμαι με τη διατροφή”
Ακούσατε κάτι που να σας έκανε να τεντώσετε τα αυτιά σας; Γύρατε πιο κοντά στον πωλητή για να ακούσετε περισσότερα; Ή μήπως αυτές οι λέξεις προκάλεσαν μία στάση τύπου “Α, ωραία” ή “Ποιος νοιάζεται;” Και μετά συνεχίσατε σε κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον όπως “Τι φαγητό έχουμε σήμερα;”
Βαρετές, ακαθόριστες, αφηρημένες λέξεις όπως “υγεία” ή “διατροφή” δε δημιουργούν τίποτα στο μυαλό οποιουδήποτε – καμία εικόνα, κανένα συναίσθημα· μόνο μπλα μπλα. Αόριστες φράσεις όπως “φυσικό υγιεινό πρόγραμμα” ή “πρόγραμμα απώλειας βάρους” ή “προϊόντα αντιγήρανσης” είναι επίσης τελείως βαρετές, έτσι δεν είναι; Το να τις ακούτε ή να τις βλέπετε δε σας κάνει να λέτε “Θέλω πραγματικά να μάθω περισσότερα για αυτό;!”
Οι γενικότητες δεν έχουν καμία επίδραση, γιατί δεν ‘μιλάνε’ σε κανέναν συγκεκριμένα· δεν αφήνουν καμία εντύπωση. Δεν τραβάνε την προσοχή κανενός, και επομένως, κανείς δεν αγοράζει.
—————————–Από το βιβλίο: “If my product’s so great how come i can’t sell it? της Kim Klaver

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz