Δεν ξέρω τι να κάνω…!

Ο καινούργιος διανομέας μου παραπονιόταν: “Δεν ξέρω τι να κάνω…!”
Περίεργο.
Ο νέος μου διανομέας παρακολούθησε τη “Βασική Εκπαίδευση” του Σαββάτου την εβδομάδα που γράφτηκε. Και μετά παρακολούθησε ξανά την εκπαίδευση το επόμενο Σάββατο … και το επόμενο Σάββατο … και το επόμενο Σάββατο …
Τι συνέβαινε;
Σας ακούγεται γνωστό αυτό;
Οι διανομείς διαβάζουν εγχειρίδια, παρακολουθούν εκπαιδεύσεις, βρίσκονται σε online εκπαιδεύσεις, σερφάρουν στο ίντερνετ … κάνουν σχεδόν τα πάντα εκτός … να μιλάνε σε “ζωντανούς” υποψηφίους για την επιχείρηση.
Γιατί;
Δύο λόγοι.
Λόγος #1: Δεν ξέρουν τι να λένε και να κάνουν. Ο ανάδοχός τους δεν τους δίδαξε τις δεξιότητες και οι ίδιοι δεν είχαν το εσωτερικό κίνητρο να αναζητήσουν αυτές τις δεξιότητες από μόνοι τους.
Ναι, θα μπορούσαν να είχαν μάθει τι να λένε και να κάνουν ακούγοντας μια εκπαίδευση ή διαβάζοντας ένα εγχειρίδιο, αλλά δεν το έμαθαν. Τώρα φοβούνται να μιλήσουν σε ανθρώπους γιατί δεν ξέρουν τι να λένε και τι να κάνουν.
Λόγος #2: Ξέρουν τι να λένε και να κάνουν, αλλά απλά δεν το κάνουν. Κάτι στον υποσυνείδητο νου τους τους εμποδίζει.
Τους είναι ευκολότερο να προσποιούνται ότι δε γνωρίζουν τι να κάνουν, αντί να αντιμετωπίσουν τα εσωτερικά προβλήματα στον υποσυνείδητο νου τους.

Αυτό είναι δυσκολότερο να το διορθώσετε, αλλά μπορεί να γίνει. Υπάρχουν δεξιότητες που μπορούν να μάθουν οι ανάδοχοι ώστε να σταματήσουν γρήγορα τον υποσυνείδητο νου να σαμποτάρει τις προσπάθειες στρατολόγησης. Οι απλές ασκήσεις καθορισμού στόχων και παρακίνησης είναι άχρηστες σε αυτή την κατάσταση. Θα πρέπει να το πάμε σε ένα υψηλότερο επίπεδο για αν βρούμε λύση σε αυτό τον λόγο και να χρησιμοποιήσουμε πιο πρακτικές εφαρμογές.
Οπότε ρίξτε μια ματιά στην ομάδα σας.
Έχουν σταματήσει να βρίσκουν υποψηφίους και να στρατολογούν εξαιτίας του Λόγου #1 ή του Λόγου #2?
Θα πρέπει να ακολουθήσετε εντελώς διαφορετικές λύσεις για κάθε λόγο.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz