Ένας Ηγέτης Πρέπει να Γνωρίζει

του Michael S. Clouse

Παρακολούθησα μία εκπαίδευση Δικτυακού Μάρκετινγκ πριν μερικές ημέρες. Μία ωραία ομάδα ανθρώπων που, οι περισσότεροι, μόλις ξεκινούσαν στη δουλειά. Ο ομιλητής φαινόταν να γνωρίζει το υλικό του και ήταν καλός στην παρουσίασή του. Για την ακρίβεια, όλα πήγαιναν πολύ ομαλά, μέχρι το περιστατικό…

Επιτρέψτε μου να σας κάνω μία ερώτηση. Αν μπορούσατε να σχεδιάσετε, και μετά να δημιουργήσετε, τον τέλειο οργανισμό διανομέων, πώς θα ήταν; Πόσο μεγάλος; Με ποιες δεξιότητες; Πόσο αντιγράψιμος;

Αντιγράψιμος; Ω! Νάτη ξανά αυτή η λέξη! Γιατί είναι τόσο σημαντική αυτή η ιδέα του να επαναλαμβάνουμε μία συμφωνημένη μεθοδολογία για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της επιχείρησή μας; Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω…

Έχει ειπωθεί, και ορθά, ότι το μόνο κοινό που μοιράζονται όλες οι θρησκείες μεταξύ τους είναι η πίστη· όλες σας ζητάνε να θεωρήσετε αλήθεια πράγματα που είτε καταλαβαίνετε πλήρως είτε όχι και κάποιες φορές που δεν μπορούν απαραιτήτως να αποδειχθούν. Σωστό ή λάθος, αυτός είναι ο τρόπος που λειτουργεί η θεολογία. Και η επιχείρησή σας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ θα πρέπει να λειτουργήσει πάνω-κάτω με τον ίδιο τρόπο… Όλοι να τραγουδάμε τον ίδιο ύμνο.

Ορίστε όμως το πρόβλημα: Από άποψη ηγεσίας, η βιομηχανία μας δεν προσελκύει ακαμάτηδες. Αντιθέτως· αυτού του είδους η επιχειρηματική εμπειρία προσελκύει τους εργατικούς και δραστήριους που βρίσκονται στις ΔΟΥΛΕΙΕΣ. Και μετά, μόλις γράψουμε το καινούργιο μας πιθανό αστέρι, του επιτρέπουμε να μας ΠΕΙ ΑΥΤΟΣ πως θα χτίσει την επιχείρηση. Ποιος ξέρει, ίσως αυτό εξηγεί γιατί έχουμε έναν πραγματικό “Θεό” και τόσες πολλές διαφορετικές οργανώσεις!

Τι συμβαίνει με εσάς; Πως τα πηγαίνετε με αυτό το θέμα της αντιγραφής; Μέτρια; Καλά; Υπέροχα; Και βάση της απάντησής σας, αν υπήρχε ένας απλός τρόπος να προβλέψετε το μέλλον σας στη Δικτύωση, θα σας ενδιέφερε να βυθιστείτε στο απέραντο άγνωστο; Γιατί όλοι έχουμε δύο τρόπους να βλέπουμε το μέλλον – ο ένας είναι με προσμονή και ο άλλος με φόβο – θα μοιραστώ τις πληροφορίες και θα αφήσω τα υπόλοιπα σε εσάς.

Ρίξτε μια ματιά στον οργανισμό σας. Μετά επιλέξτε ένα, δύο ή τρία άτομα από κάθε διαφορετικό επίπεδο. Αφού υπογραμμίσετε αυτούς τους διανομείς – σιγουρευτείτε πρώτα ότι έχετε επιλέξετε τυχαία κάποιους νέους, κάποιους παλιούς, κάποιους πετυχημένους και κάποιος όχι και τόσο – σηκώστε το τηλέφωνο και τηλεφωνήστε τους. Άλλωστε αν είναι στην επιχείρησή σας, το να τους γνωρίσετε θα είναι κάτι καλό.

Συστηθείτε, ρωτήστε αν έχουν μερικά λεπτά να μιλήσουν μαζί σας, και ενημερώστε τους για το λόγο του τηλεφωνήματός σας: ότι διεξάγετε μία μικρή έρευνα, και ελπίζατε να σας βοηθήσουν. Βρείτε πόσο καιρό είναι με την εταιρία σας, γιατί αποφάσισαν να γραφτούν, το αγαπημένο τους προϊόν ή υπηρεσία κλπ.

Αυτό που θα ρωτήσετε ουσιαστικά εξαρτάται από αυτό που θα θέλατε να ανακαλύψετε. Ωστόσο, θα πρότεινα να προετοιμάζατε τη λίστα σας με περίπου δέκα ερωτήσεις, για να αποφύγετε να είστε στο περίπου…Και μετά κάπου μέσα στη συζήτηση, μεταφέρετε τις ερωτήσεις σας στη δομή της επιχείρησης. Πως βρίσκουν υποψηφίους; Πως συστήνουν την επιχείρηση; Ποια DVD’s, διαφημιστικά και καταλόγους χρησιμοποιούν; Παρακολουθούν τα εβδομαδιαία γεγονότα, κλπ.

Αυτό που ψάχνετε, φυσικά, είναι ότι όλοι στην ομάδα σας, από άκρη σ’ άκρη να έχουν την ίδια μέθοδο και να χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα. Αφού όμως δε ζούμε στον τέλειο κόσμο, αυτό δεν πρόκειται ποτέ να είναι έτσι. Ωστόσο, χρειάζεται να ανακαλύψετε αν το συνολικό MLM σύστημα υπάρχει. Ακόμα και αν οι άνθρωποι και οι προσωπικότητες είναι διαφορετικές, οι αρχές και οι διαδικασίες θα πρέπει να είναι οι ίδιες. Γιατί στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, η αντιγραφή είναι η όψη της επιτυχίας!

Πίσω στην αρχική ιστορία μου – θυμάστε, το περιστατικό… Αυτό που είπε στη συνέχεια ο ομιλητής ήταν “Τώρα θα κάνουμε τη δουλειά με ένα νέο τρόπο”. Αυτός ο “νέος τρόπος” δεν ήταν εγκεκριμένος από την εταιρία, και αν εφαρμοζόταν, θα εξάλειφε, αναδόχους και ομάδες και θα έπαιρνε τα χρήματα και θα τα κατεύθυνε όλα απευθείας στη δική του τσέπη… Καθόλου καλή ιδέα.

Ευτυχώς, το ζήτημα ανακαλύφθηκε γρήγορα και αμέσως διορθώθηκε. Το οποίο μου θυμίζει ότι στη διάρκεια της ζωή, οι γονείς και ναι, οι ηγέτες στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, χρειάζεται να ρωτάνε, “Γνωρίζω τι κάνουν τα παιδιά μου;” Πιστέψτε με, το να το μάθετε είναι πάρα πολύ καλή ιδέα.

Οπότε, αν θα θέλατε να βελτιώσετε την αντιγραφή σας, ρίξτε μια ματιά σε αυτούς που ήδη είναι στην επιχείρησή σας, κάντε τα τηλεφωνήματα και μάθετε τι κάνει ο καθένας… Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες ζητήστε τη συμβουλή κάποιου στη γραμμή αναδοχής σας που σέβεστε, και μετά κάντε τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Γιατί ένας ηγέτης πρέπει να γνωρίζει τι κάνει η οργάνωσή του.

Σας εύχομαι τα καλύτερα,

MSC

© 2008 by Michael S. Clouse. All International Rights Reserved. For more Network Marketing articles, books, CDs, and MLM Training, please visit www.nexera.com.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz