Από 0 σε 1.000 πωλήσεις την εβδομάδα. Σε ένα χρόνο.

“Πιστεύω ότι αυτή είναι μία φαινομενική και εμπνευσμένη ιστορία που μας διδάσκει πολλά μαθήματα. Από την εμπειρία μου, οι [Χ] έχουν την τάση να τα παρατάνε πολύ εύκολα και να χάσουν την εστίασή του και μετά ηττώνται και τα παρατάνε.”

“Οι [Υ] αποδεικνύουν ότι με ένα πλάνο και κάποια αφοσίωση, μπορείτε να πετύχετε πολλά χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα σε οποιονδήποτε θέλει να προσπαθήσει.”

Οι Χ είναι: “μουσικοί” που τείνουν να τα παρατούν πολύ εύκολα…

Υ είναι ένα νέο συγκρότημα indie, Making April, τρεις πρώην άγνωστοι που αφιέρωσαν ένα χρόνο κάνοντας πολύ έξυπνο μάρκετινγκ: 1)Επικοινώνησαν με εκατοντάδες ανθρώπους στο Myspace, αλλά μόνο αυτούς 2)που ανταποκρίθηκαν σε αυτό που άρεσε στο συγκρότημα – στους υποψηφίους που ήδη άρεσε αυτού του είδους η μουσική που συνέθετε το συγκρότημα.

Πως το έκαναν αυτό; Βρήκαν άλλα συγκροτήματα στο Myspace που είχαν παρόμοιο ήχο με αυτούς. Μετά επικοινωνούσαν με άτομα από τη λίστα των “φίλων” τους κάθε μέρα, κατά εκατοντάδες.

Ζητούσαν από αυτούς να έρθουν στη σελίδα τους στο Myspace και να παίξουν τα τραγούδια τους. Άκουσέ το και δες αν σου αρέσει, οκ; (Χωρίς χρέωση, φυσικά, σε αυτή τη φάση.)

Η ουσία: Ένα χρόνο μετά πουλάνε 1.000 τραγούδια την εβδομάδα στο iTunes ενώ πριν πουλούσαν 0

Leave a Reply

2 Comments on "Από 0 σε 1.000 πωλήσεις την εβδομάδα. Σε ένα χρόνο."

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Παντελής Καλαβρυτινός
Guest
Παντελής Καλαβρυτινός

καλό αυτό με το μουσικό συγκρότημα, αλλά στην περίπτωσή μας τί πρέπει να κάνουμε δηλαδή, να μπούμε στο myspace, να βρούμε άλλες εταιρείες με αντίστοιχα προϊόντα, να γράψουμε στους συνδρομητές τους (αν υπάρχουν τέτοιοι), να τους αποσπάσουμε από τις “κακές” εταιρείες και να τους φέρουμε στη Herbalife;

TheoCoach
Guest
Αυτό θα ήταν μία επιλογή (την οποία προσωπικα ούτε θα πρότεινα ούτε θα έκανα).Μπορούμε όμως να βρούμε άτομα που έχουν κοινά ενδιαφέροντα με εμάς ή σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε(πχ αθλητισμός, διατροφή, υγεία, έλεγχος βάρους) και να προσκαλέσουμε να γίνουν “φίλοι” μας στο myspace. Από εκεί και μετά έχει να κάνει με το έξυπνο μάρκετινγκ που θα εφαρμόσει κάποιος για να τους προσελκύσει. Άλλωστε, κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχουν κακές εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ. Υπάρχουν ομως κακοί δικτυωτές.Και δε χρειάζεται να είναι κάποιος σε μία “κακή” εταιρία για να φύγει και να πάει σε μία άλλη.… Read more »
wpDiscuz