Τρεις Τρόποι να Σταματήσετε να Δημιουργείτε Αντίσταση

του Michael Oliver

Καθώς παρατηρούσα μία πρόσφατη παρουσίαση επιχειρηματικής ευκαιρίας, σημείωσα τρία πράγματα σχετικά με την παρουσίαση που θα μπορούσαν να ονομαστούν “δημιουργοί αντίδρασης”.

Μήπως κάνετε κι εσείς κάτι παρόμοιο χωρίς να το καταλαβαίνετε;

Πρώτα, ο παρουσιαστής συμπεριέλαβε δικαιολογητικές δηλώσεις του τύπου “Το Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν είναι αυτό που νομίζετε πως είναι” και “Δεν είναι σαν τις παράνομες πυραμίδες”. Συνέχισε εξηγώντας αυτό που νόμιζε ο ίδιος ότι ήταν και τους λόγους γιατί δεν είναι μία παράνομη πυραμίδα.

Συνέχισε μετά να ξεπερνάει κάποιες από τις “αντιρρήσεις” που υποτίθεται ότι έχουν οι άνθρωποι σχετικά με το δικτυακό μάρκετινγκ, όπως σχετικά με τη νομιμότητά του, κλπ.

Η παρουσίαση έκανε επίσης συγκριτικές δηλώσεις που συμπεριλάμβαναν πως η εταιρία “έχει τα καλύτερα προϊόντα… είναι η νούμερο ένα εταιρία στον κλάδο…έχει το καλύτερο πλάνο μάρκετινγκ…κλπ.”

Και στο τέλος όλου αυτού, ένας από τους καλεσμένους γύρισε και μου είπε, “Δεν πίστευα ότι υπάρχει κάτι παράνομο σχετικά με το δικτυακό μάρκετινγκ. Και τι είναι η παράνομη πυραμίδα;”

“Επίσης” πρόσθεσε, “Δεν ήξερα ότι υπάρχουν και άλλες εταιρίες που κάνουν κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να τις ρίξω μια ματιά.”

Αργότερα ανακάλυψα ότι και άλλοι είχαν την ίδια αντίδραση.

Ποια αντίδραση;

Ο παρουσιαστής στη σκηνή είχε δημιουργήσει, χωρίς να το γνωρίζει, αντίδραση και αμφιβολίες κάνοντας “απολογητικές δηλώσεις” και ξεπερνώντας αντιδράσεις ενώ δεν υπήρχαν καν. Επίσης συνέχισε να συγκρίνει την εταιρία και τα προϊόντα της ενώ δεν ήταν απαραίτητο να το κάνει, και υπέθεσε ότι οι φόβοι του ήταν και οι φόβοι όλων των άλλων.

Μήπως μερικές φορές βρίσκεστε σε θέση να δικαιολογείτε, να συγκρίνετε ή να δηλώνετε κάτι που δε χρειάζεται να πείτε;

Μήπως, εν αγνοία σας, εγκαθιστάτε την αμφιβολία στο μυαλό των ανθρώπων που μιλάτε και μετά αναρωτιέστε γιατί σας αντιστέκονται;

Μήπως κάποιες φορές λέτε τα ανωτέρω και άλλα πράγματα όπως:

“Ξέρω τι σκέφτεσαι τώρα…”

“Πιθανόν τώρα να σκέφτεσαι…”

“Να σου πω εγώ γιατί αυτό είναι…”

Οι άνθρωποι δεν σκέφτονται όπως σκέφτεστε κι εσείς. Για την ακρίβεια, η σκέψεις σας μπορεί να μπουν εμπόδιο στο δρόμο σας. Η αμφιβολία σας και ο φόβος σας μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους αμφιβολία και φόβο. Αποκαλύπτεται μέσα από τα λόγια σας, τον τόνο της φωνής σας και το πως αισθάνεστε.

Οπότε τι κάνετε;

Αλλάζοντας τον τρόπο που σκέφτεστε θα αλλάξει αυτά που λέτε.
Αλλάζοντας αυτά που λέτε θα αλλάξει τη συμπεριφορά σας.
Αλλάζοντας τη συμπεριφορά σας θα αλλάξει το πως αντιδρούν οι άνθρωποι σε εσάς.
Αλλάζοντας το πως αντιδρούν οι άνθρωποι σε εσάς θα αλλάξει τα αποτελέσματά σας για το καλό και των δύο σας!

Στην επόμενη συνάντησή σας, αντί να πείτε, “Το Δικτυακό Μάρκετινγκ δεν είναι αυτό που νομίζετε.”

Πείτε, “Για πολλούς από εμάς σε αυτή την αίθουσα, το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ένας υπέροχος τρόπος να έχουμε τη δική μας επιχείρηση γιατί…” και μετά αναφέρετε μερικά γενικά πλεονεκτήματα. Τελειώστε κάνοντας μία ερώτηση, όπως:

“Πως θα νιώθατε αν κάνατε το ίδιο πράγμα και λαμβάνατε ένα έξτρα εισόδημα κάθε μήνα, ή ακόμα και να μπορούσατε να σταματήσετε να εξαρτάστε από το να δουλεύετε για κάποιον άλλο;”

Αντί να ξεπερνάτε αντιρρήσεις που νομίζεται ότι υπάρχουν, το οποίο υπονοεί ότι ξέρετε πως σκέφτονται όλοι, απλά κρατήστε τις σκέψεις σας για τον εαυτό σας και απευθυνθείτε σε οτιδήποτε προκύψει αργότερα.

Αντί να πείτε, “Έχουμε το καλύτερο πλάνο μάρκετινγκ.”

Πείτε, “Έχουμε ένα αρκετά γενναιόδωρο πλάνο μάρκετινγκ που ανταμείβει πολύ καλά τους ανθρώπους.” Μετά συνεχίστε ρωτώντας:

“Έχεις σκεφτεί ποτέ να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση με μερική ή πλήρη απασχόληση ώστε να μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου ασφάλεια και να μπορείς να φροντίζεις τον εαυτό σου και την οικογένειά σου καλύτερα;”

Αντί να πείτε, “Έχουμε τα καλύτερα προϊόντα…”

Πείτε, “Έχουμε προϊόντα με 100% φυσικά συστατικά που είναι σχεδιασμένα να κρατάνε τους ανθρώπους υγιείς αναπληρώνοντας την ελλειπή διατροφή που έχουν οι περισσότεροι καθημερινά – μία έλλειψη που προκαλεί τόσους πολλούς θανάτους από καρκίνο παρά οποιαδήποτε άλλη μοντέρνα ασθένεια.”

“Έχεις σκεφτεί ποτέ το ενδεχόμενο να έχεις μια πιο υγιή ζωή, βοηθώντας άλλους ανθρώπους να έχουν και αυτοί πιο υγιείς ζωές, και ταυτόχρονα να λαμβάνεις εισόδημα για αυτό; 

Μπορείτε να νιώσετε τη διαφορά;

Δε χρειάζεται να κάνετε μία επίσημη παρουσίαση για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ιδέες. Κάθε φορά που μιλάτε με έναν υποψήφιο συνεργάτη ή πελάτη, αυτές οι ιδέες θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερα αποτελέσματα και καλύτερη απάντηση.

Να προσέχετε τι σκέφτεστε και τι λέτε. Η γλώσσα δημιουργεί την πραγματικότητα. Μήπως εν αγνοία σας δημιουργήστε κάτι που δε θέλετε;

Η γλώσσα είναι ένα εκπληκτικά ισχυρό εργαλείο. Όπως μπορείτε να δείτε από αυτό το άρθρο, αν χρησιμοποιείτε τη γλώσσα λανθασμένα μπορείτε να προκαλέσετε πολλών ειδών προβλήματα στον εαυτό σας.

Οπότε μην αφήνετε στην τύχη την επιτυχία σας και το μέλλον σας. Μάθετε να χρησιμοποιείτε φυσική γλώσσα επικοινωνίας και αρχίστε να δημιουργείτε την πραγματικότητα που σας αξίζει.

Δείτε περισσότερα για τον Michael Oliver εδώ: http://www.naturalselling.com/

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz