Να τολμήσουμε να συνεργαστούμε αντί να ανταγωνιστούμε;

“Εκεί που όλοι σκεφτομαστε παρόμοια, κανείς δε σκέφτεται πολύ.” – Walter Lippmann
Με βάση αυτό, η ερώτησή μου είναι:
Γιατί δεν διαφημίζουμε στους πελάτες μας άλλες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ;
Εννοώ ότι, γιατί ας πούμε ένας διανομέας από την εταιρία PrePaid Legal, και ένας από την εταιρία Shaklee ή από την Nuskin, δεν είναι ο ένας πελάτης του άλλου, χωρίς την παράνοια του κάποιος να τον κλέψει;
1. Πριν μερικά χρονια, ο Paul Zane Pilzner με ρώτησε γιατί οι άνθρωποι προτείνουν να αντιπροσωπεύουν μόνο μία εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, όταν ας πούμε, οι εκπτρόσωποι φαρμακευτικών εταιριών αντιπροσωπεύουν περισσότερες από μία.
2. Του είπα τότε (και το πιστεύω μέχρι σήμερα) ότι είναι σαν να προσπαθείς να στρατολογήσεις άτομα σε περισσότερες από μία θρησκείες. Αν κάποιος μπει σε μία επιχείρηση και την διαφημίζει σαν μία πραγματική ευκαιρία εισοδήματος σε κάποιον άλλο, γιατί ΑΥΤΟΣ την λατρεύει, βλέπει την προοπτική και θέλει να βρει άλλους να τον ακολουθήσουν, τότε είναι κάπως σαν θρησκεία, έτσι δεν είναι; Για πόσα πράγματα μπορεί κάποιος να είναι παθιασμένος και να διαφημίζει; Ω – δε σου αρέσει ο Χριστιανισμός; Κανένα πρόβλημα, ορίστε – κάτσε να σου δείξω τον Μουσουλμανισμό.
Αναφέρομαι στους ανθρώπους που ασχολούνται με το δικτυακό μάρκετινγκ γιατί αγαπούν το επιχειρηματικό μοντέλο και έχουν βρει μία εταιρία/προϊόν που χρησιμοποιούν οι ίδιοι και θέλουν να γίνουν ευαγγελιστές. Όχι για αυτούς που είναι “junkies” και πηδάνε από τη μία εταιρία στην άλλη ψάχνοντας να ένα γρήγορο πλουτισμό.
Τώρα τα προϊόντα – αυτό είναι διαφορετική ιστορία. Οι μόνες εταιρίες που θα μπορούσαν να παίξουν, (πολύ λίγες) είναι αυτές που επιτρέπουν στους πελάτες τους να είναι πελάτες. ΔΕΝ απαιτούν από εναν τακτικό πελάτη να πρέπει να υπογράψει κάποια αίτηση με το άτομο που μιλάει, και να γίνει διανομέας.
Το γνωρίζατε ότι στις περισότερες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ, δεν μπορείς να είσαι απλά πελάτης;! Εδώ αυτές οι εταιρίες λένε ότι έχουν προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν τον κόσμο όλο, μόνο που κανένας δε τα χρησιμοποιεί εκτός και αν γραφτεί σαν διανομέας. Άλλωστε λιγότερο από το 3 τοις εκατό από αυτούς που γράφονται για να πουλήσουν το κάνουν τακτικά, οπότε οι περισσότεροι είναι ουτως ή άλλως πελάτες.
Που αλλού εκτός από μία εταρία Δικτυακού Μάρκετινγκ θα πρέπει να υπογράψεις κάποια αίτηση συνεργασίας πριν σου επιτραπεί να αγοράσεις προϊόντα;

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz