Τι Αισθάνεται Ο Υποψήφιός Σας Όταν Μιλάτε;

by Doug Firebaugh
Πολλοί δικτυωτές σήμερα μιλάνε πολύ όταν κάνουν ανεύρεση υποψηφίων. Πιστεύουν ότι κρατάνε το ενδιαφέρον του υποψηφίου και νομίζουν ότι ο υποψήφιος ενδιαφέρεται πολύ για το θέμα της συζήτησης.
Στις περισσότερες περιπτώσεις κάνουν λάθος.
Ο υποψήφιος δεν ενδιαφέρεται και τόσο σε αυτό που του πουλάτε ή που θέλετε να κάνει. Ενδιαφέρονται περισσότερο για το πως αισθάνονται για εσάς σαν άτομο και σαν διανομέας. Τα συναισθήματα καθορίζουν κατά πολύ την επιτυχία στο δικτυακό μάρκετινγκ και χρειάζεται να βεβαιωθείτε ότι αισθάνονται τις σωστές προθέσεις και προσοχή από εσάς όταν επικοινωνείτε μαζί τους.
Όταν ένας υποψήφιος εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει το προϊόν ή ίσως να μπει στην εταιρία σας, αυτό είναι κάτι καλό. Αλλά η πρόκληση είναι ότι ίσως να νιώθουν κάτι για εσάς που να τους αποτρέπει.
Σαν τι δηλαδή;
1) Μία Εγωιστική Εστίαση
Αυτό θα αποτρέψει τους περισσότερους ανθρώπους γιατί το μυστικό στην αποτελεσματική επικοινωνία δεν είναι το τι θα αποκομίσετε εσείς από αυτή, αλλά τι μπορεί να αποκομίσει ο υποψήφιός σας από αυτό που προτείνετε. Η εστίασή σας θα πρέπει να είναι αποκλειστικά σε αυτό που θα τους ωφελήσει.
Θα ήσασταν πρόθυμοι να μιλήσετε σε έναν υποψήφιο αν γνωρίζατε ότι αυτό το άτομο πιθανόν να μη θέλει να γραφτεί, αλλά γνωρίζατε ότι θα μπορούσατε να τον βοηθήσετε με κάποιον άλλο μικρό τρόπο;
Αν απαντήσατε ναι, τότε είστε σε καλό δρόμο για να επικοινωνήσετε δυναμικά και με πάθος.
2) Οποιαδήποτε Πίεση
Η πίεση θα απομακρύνει τους ανθρώπους από εσάς γρηγορότερα από οτιδήποτε άλλο. Γιατί; Προσδίδει την αίσθηση της απόγνωσης. Οι απεγνωσμένοι άνθρωποι όχι μόνο είναι δύσκολοι στην παρέα τους, αλλά είναι δύσκολο να δουλέψεις και μαζί τους.
“Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι για σένα, αλλά ας εξετάσουμε κάποιες από τις επιλογές που θα μας δείξουν αν είναι ή όχι…” – αυτή η φράση είναι ένας πολύ ισχυρός τρόπος για να βγάλετε την πίεση και να δείξετε επαγγελματισμό που συχνά λείπει από το δικτυακό μάρκετινγκ
3) Μεγάλες Υποσχέσεις
“Γρήγορα! Ελάτε στη μεγάλη σκηνή για να δείτε πως θα γίνετε πλούσιοι σε δώδεκα λεπτά! Και ελάτε να δείτε και το άλογο με τα τρία κεφάλια!”
Έτσι ακούγονται πολλές φορές οι δικτυωτές όταν επικοινωνούν με υποψηφίους. Ακούγονται και φαίνονται σαν κλόουν.
Ορίστε μία συμβουλή:
Μην κάνετε υποσχέσεις, αλλά μόνο διαβεβαιώσεις ότι θα είστε κοντά τους και ότι θα είστε δίπλα τους για να τους βοηθήσετε με κάθε τρόπο που μπορείτε.
Υποσχέσεις που φαίνονται πολύ καλές για να είναι αληθινές συνήθως είναι. Αυτό που θέλετε να κάνετε είναι να δώσετε την εικόνα του προσγειωμένου, όχι κάποιου που “Φουσκώνει” τα μυαλά των ανθρώπων και με πολλές φανφάρες.
Μην ακούγεστε — ούτε να λειτουργείτε — σαν ντελάληδες. Δε θα είναι αποτελεσματικό στις προσπάθειές σας να βρείτε υποψηφίους. Αφήστε τους κλόουν να μείνουν στο τσίρκο.
Τι νιώθει ο υποψήφιός σας στην παρουσία σας; 
Πείτε αυτό: “Εκτιμώ πραγματικά το χρόνο σου, και θέλω να ξέρεις ότι δεν είμαι σίγουρος αν αυτό θα ήταν κάτι κατάλληλο για σένα. Ας εξετάσουμε κάποιες επιλογές μαζί και να δούμε πως νιώθεις, και μετά θα ξέρουμε αν χρειάζεται να πούμε περισσότερα. Σου ακούγεται δίκαιο αυτό;”
Θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι αυτό που τραβάει τους άλλους σε εμάς είναι ο μαγνητισμός, όχι κάτι που να τους απωθεί και να τους διώχνει μακρυά σας όταν επικοινωνείτε μαζί τους.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz