Υπερ-εκπληρώστε, λέει ο Seth. Αλλά ποιος το προσδιορίζει αυτό;

Ο καλύτερος τρόπος για να συγκεντρώσετε διαφήμιση στόμα με στόμα είναι να απλός: Υπερ-εκπληρώστε. Δείτε εδώ.

Ποιος θα διαφωνούσε; Αλλά δεν είναι όσο εύκολο όσο ακούγεται. Γιατί η επιτυχημένη «υπερ-εκπλήρωση» είναι στο μυαλό του αποδέκτη και όχι του «εκπληρωτή».
Υπάρχει ένα αστείο για ένα κορίτσι και τον σκύλο της. Στέκεται από πάνω του και κλαίει:
«Μίλα, Μίλα!!!»
Και κάποια στιγμή, ο σκύλος την κοιτάει και της λέει, «Και τι να πω;»
Η απαίτηση να εκπληρώσουμε περισσότερα απ’ όσα υποσχόμαστε είναι κάτι σαν αυτό. Ναι ναι! κλαίμε. Αλλά τι θα πρέπει να κάνουμε;
Αν πουλάτε προϊόντα, δίνετε περισσότερα από αυτά για τα οποία πλήρωσαν; Αν προσφέρετε μία επιχειρηματική ευκαιρία, θα έπρεπε να κερδίζουν περισσότερα από αυτά που τους υποσχεθήκατε; Τι είναι η απροσδόκητη και ξεχωριστή προσωπική προσοχή και υπηρεσία; Την λαμβάνει κανείς; Ή μήπως κάποιοι; Και αν ο πελάτης δεν την εκτιμήσεις, τότε έχετε υπερ-εκπληρώσει ή όχι;
Αυτό που κάνει αυτό το «σλόγκαν» της «υπερ-εκπλήρωσης» δύσκολο είναι ότι το προσδιορίζει η αντίδραση του αποδέκτη και όχι του δότη (=διαφημιστή)
Υπερ-εκπλήρωση: Κάτι που όλοι συμφωνούμε ότι πρέπει να υπάρχει. Αλλά δύσκολο όταν κάποιος που δεν είναι ο δότης το προσδιορίζει.
Μοιραστείτε το άρθρο:

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Γράψτε το σχόλιό σας

wpDiscuz