Οι πιο κοινές ερωτήσεις για το δικτυακό μάρκετινγκ!

1) Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι αποτυγχάνουν στο δικτυακό μάρκετινγκ; Και,
2) Ποιο είναι το μυστικό για την επιτυχία σ’ αυτή την επιχείρηση;
Λοιπόν, αυτές είναι οι απαντήσεις μου. Παρεμπιπτόντως, δεν ξεκίνησα μόλις χθες. Μπαίνω στο 18ο έτος που ασχολούμαι με το δικτυακό μάρκετινγκ σαν επάγγελμα πλήρους απασχόλησης, οπότε αυτό έρχεται απευθείας από εμπειρία χρόνων και χρόνων στην αγορά.
Ο Λόγος Που Οι Περισσότεροι Άνθρωποι Δεν Τα Καταφέρνουν στο Δικτυακό Μάρκετινγκ:
1. Το βλέπουν σαν ένα χόμπι ημιαπασχόλησης. Ακόμα και αν το κάνετε με ημιαπασχόληση, το να φερθείτε την επιχείρησή σας σαν χόμπι είναι καταδικασμένο να παράγει μικρά ή καθόλου αποτελέσματα. Αν θέλετε ένα χόμπι, ξεκινήστε μία συλλογή με γραμματόσημα ή κάτι άλλο το οποίο είναι ασήμαντο. Το Δικτυακό Μάρκετινγκ είναι μία ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και πρέπει να της φερθούμε με αυτό τον τρόπο.
2. Δεν πιστεύουν σε αυτό που κάνουν. Πολύ συχνά οι άνθρωποι μπαίνουν σε αυτό το παιχνίδι “θέλοντας” να δημιουργήσουν επιτυχία, ωστόσο δεν πιστεύουν καν πραγματικά σε αυτό που κάνουν. Η αμφισβήτηση είναι μία εγγυημένη συνταγή για την αποτυχία.
3. Λένε ψέματα στον εαυτό τους. Ναι, το κάνουν! Οι άνθρωποι συχνά κοροϊδεύουν τον εαυτό 
τους πιστεύοντας ότι στην πραγματικότητα κάνουν ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί από αυτούς απλά είναι ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ. Αν δεν κάνετε ανεύρεση υποψηφίων και δεν εκθέτε την επιχείρησή σας, ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ πραγματικά δικτυακό μάρκετινγκ.
4. Ρίχνουν το φταίξιμο σε όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό τους. Οι άνθρωποι που δεν έχουν επιταγή είναι γρήγοροι στο να δείχνουν με το δάχτυλό τους στον σπονσορά τους, στην εταιρία, στα προϊόντα, στα εργαλεία ή σε ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε στο οποίο μπορεί να δείξει το δάχτυλό τους. Η ουσία είναι αυτή: Αν κάποιοι άλλοι κερδίζουν χρήματα στην εταιρία σας και δεν κερδίζετε εσείς, κοιτάξτε στον καθρέφτη. Το ωραίο πράγμα είναι ότι στο τέλος, ΕΣΕΙΣ μπορείτε να ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΕΣΑΣ για την ΕΠΙΤΥΧΙΑ σας ή για την αποτυχία σας. Πιστέψτε με, είναι πολύ πιο ευχάριστο να κατηγορήσετε τον εαυτό σας για μία μεγάλη επιταγή!
5. Πηδάνε από το ένα πρόγραμμα στο άλλο. Το γρασίδι μπορεί να ΦΑΙΝΕΤΑΙ πιο πράσινο από την άλλη μεριά του φράχτη, αλλά σχεδόν ποτέ δεν είναι. Η λύση δεν είναι σε κάποια άλλη εταιρία. Η λύση βρίσκεται στο να δουλέψετε με τον εαυτό σας, με τις δεξιότητές σας και την εργασιακή ηθική σας.
6. Δεν το κυνηγάνε ποτέ πραγματικά. Ειλικρινά πιστεύω ότι αυτός είναι ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για την αποτυχία. Οι άνθρωποι ξανά λένε ότι “θέλουν” την επιτυχία, ότι “θέλουν” ελευθερία, αλά το να σηκώσουν τα μανίκια και να το κυνηγήσουν είναι μία άλλη ιστορία. Αν το να γίνει κάποιος πλούσιος ήταν εύκολο, δε θα βλέπαμε τόσα πολλά Toyota Corolla στους δρόμους! Παρεμπιπτόντως, αν έχετε εσείς ένα τέτοιο, ελπίζω να μη σας προσέβαλα! Είχα και εγώ ένα…ένα όμορφο κόκκινο, Toyota Corolla του 1989.
Αν και υπάρχουν και άλλοι λόγοι που κάποιοι δεν τα καταφέρνουν, οι ανωτέρω είναι αυτοί που βλέπω ότι είναι οι πιο διαδεδομένοι.
Λοιπόν…για την άλλη πλευρά του νομίσματος:
Ποιο είναι το Μυστικό της Επιτυχίας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ;
1. Δεν είναι μυστικό.
2. Σκληρή δουλειά.
3. Να μείνετε συνεπείς.
4. Η Εστίαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων.
5. Δουλεύοντας στο “κεφάλι” σας.
6. Το να βάλετε το κεφάλι σας κάτω και να μείνετε εστιασμένοι.
7. Να μείνετε σταθεροί στην ίδια εταιρία.
8. Το να δουλεύετε περισσότερο και πιο σκληρά από ότι έχετε δουλέψει ποτέ στο παρελθόν.
9. Να περιβάλλεστε από πετυχημένους ανθρώπους.
10. Το να διαβάζετε βιβλία και να ακούτε υλικά προσωπικής ανάπτυξης από το να βλέπετε τηλεόραση.
11. Να αναπτυχθείτε και να γίνετε ένας ολοκληρωμένος διαφημιστής.
12. Η Βελτίωση των ηγετικών δεξιοτήτων σας.
13. Το να είστε πρόθυμοι να ξεχωρίσετε και να προθυμοποιηθείτε στην επιχείρησή σας.
14. Ποτέ, μα ποτέ, μα ποτέ μην τα παρατήσετε. 
Ξανά, σίγουρα υπάρχουν και άλλες περισσότερες λεπτομέρειες που συνδέονται με την εγγύηση της επιτυχίας σας στην επιχείρηση. Αλλά αυτό είναι το πως το βλέπω εγώ.
Αλλά, από την άλλη, τι ξέρω και εγώ; Το κάνω αυτό κάθε μέρα για τα τελευταία 18 χρόνια. 🙂

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz