Φίλοι, Ψέματα και Δικτυακό Μάρκετινγκ από την Kim Klaver

Τα δύο-τρίτα των Αμερικανών θέλουν τη δική τους επιχείρηση, σύμφωνα με μία έρευνα του Yahoo το Μάιο του 2006.
Ο νούμερο ένα λόγος; Για να κάνουν κάτι που αγαπάνε, αντί να κερδίζουν χρήματα απλά για να πληρώνουν τους λογαριασμούς.
Οπότε, πως το κάνετε αυτό χωρίς να υποθηκεύσετε το σπίτι σας για να αγοράσετε ένα franchise ή να ψάχνετε να βρείτε ένα τεράστιο κεφάλαιο για να ξεκινήσετε;

ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Χτίστε ένα δίκτυο ανθρώπων που χρησιμοποιούν και εμπορεύονται μία σειρά προϊόντων. Ξεκινήσετε τον δικό σας κοινωνικό κύκλο και κερδίστε μπόνους δικαιωμάτων από το τζίρο που κάνουν οι άνθρωποι που στρατολογείτε, το τζίρο που κάνουν οι άνθρωποι που στρατολογούν εκείνοι και ακόμα και εκείνων που βρίσκονται πολλά επίπεδα μακρυά. Αυτά τα μπόνους δικαιωμάτων είναι ένα σημαντικό πρόσθετο εισόδημα στις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών στους πελάτες. Μάλιστα, πολλοί δικτυωτές εστιάζουν στην πλευρά της επιχείρησης που στηρίζεται στη στρατολόγηση αντί στις απευθείας πωλήσεις.

Το χαμηλό κόστος για να ξεκινήσει κάποιος είναι κάτι που ελκύει πολλούς. Δε χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα σε αμοιβές για franchise ή για να νοικιάσετε καταστήματα. Δουλέψτε από την άνεση του σπιτιού σας, με την MLM εταιρία να είναι υπεύθυνη για την αποστολή των προϊόντων, να μαζεύει τα χρήματα από τους πελάτες και να στέλνει στους αντιπροσώπους της τα μηνιαία μπόνους.

Το όνειρο του εύκολου χρήματος και οι συνεχείς προβολές της ασυνήθιστης επιτυχίας μερικών ανθρώπων έχει “τραβήξει” πολλών ειδών άτομα στο δικτυακό μάρκετινγκ τα τελευταία 30 χρόνια. Το δέλεαρ του να κερδίσουν 100.000€ το μήνα ή ακόμα και 10.000€ το μήνα είναι ακαταμάχητο για πολλού που δεν τους έχουν πει τι χρειάζεται για να κερδίσει κάποιος αυτά τα χρήματα στο δικτυακό μάρκετινγκ. Για το λόγο αυτό, το 95% αυτών αποτυγχάνουν…και προειδοποιούν τους φίλους τους να μείνουν μακρυά. Σχεδόν όλοι γνωρίζουν κάποιον που είχε μία κακή εμπειρία. Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι, ίσως, η πιο συκοφαντημένη βιομηχανία στις ΗΠΑ σήμερα.

Πως μπορείτε να ξεπεράσετε τα αρνητικά προφορικά σχόλια και να χτίσετε μία επιτυχημένη επιχείρηση δικτυακού μάρκετινγκ κάνοντας κάτι που αγαπάτε;

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz