Φίλοι, Ψέματα και Δικτυακό Μάρκετινγκ… Συμβουλή Νο5:

Η συνέχεια από το βιβλίο Φίλοι, Ψέματα και Δικτυακό Μάρκετινγκ της Kim Klaver

…Εδώ είναι δώδεκα συμβουλές για να κάνετε μία καριέρα με νόημα στο δικτυακό μάρκετινγκ – χωρίς να εκμεταλλεύεστε τους φίλους, τους συγγενείς ή τους γείτονες.

5) ΜΙΛΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΥΤΟ ΚΟΥΜΠΙ..

Κάντε χωρίς να τους μαντέψετε, να ξεπεράσετε αντιρρήσεις, να ελέγξετε το μυαλό τους ή άλλες τεχνικές πειθούς. Οι πωλητές υποτίθεται ότι πρέπει να πουλάνε, έτσι, σκέφτοναι συνεχώς τρόπους να κάνουν τους ανθρώπους να αγοράσουν. Τα βιβλία και τα σεμηνάρια για το πώς να πάρετε ένα ναι, πώς να βρείτε το καυτό τους κουμπί, ή πώς να ξεπεράσετε αντιρρήσεις έχουν συγκεκριμένη αποτελεσματικότητα. Κάθε εταιρία πιστεύει ότι τα προϊόντα της είναι τα καλύτερα και ότι είναι οι καλύτεροι στην ιστορία του κόσμου. “Όλοι θέλουν αυτά τα προϊόντα. Τα προϊόντα φεύγουν μόνα τους!”, εταιρίες υπόσχονται στους δεκάδες χιλιάδες νέους διανομείς τους. Αν οι άνθρωποι δεν αγοράζουν, θα πρέπει να έχει να κάνει με το ότι ο πωλητής δεν ξέρει πώς να πουλάει. Έτσι, αυτά τα άτομα μαθαίνουν πώς να βρίσκουν το καυτό κουμπί των ανθρώπων, να ξεπερνάνε αντιρρήσεις, να δημιουργούν το φόβο της απώλειας – οτιδήποτε μπορούν για να πείσουν αυτούς τους !@#*! ανθρώπους να αγοράσουν. Μετά από μερικές απορρίψεις, ειδικά από φίλους ή συγγενείς, ο κάποτε ενθουσιώδης δικτυωτής χάνει την αυτοπεποίθησή του και παραιτείται. Και αυτός δεν είναι ο μέσος άνθρωπος. Σε ένα δείπνο κάποιο βράδυ, ένας CEO από μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στη βιομηχανία μου εμπιστεύτηκε το εξής: “Έχω φίλους που είναι υψηλά στελέχη εταιριών και που πάντα είχαν υψηλή αυτοεκτίμηση και μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν όμως μπήκαν στη βιομηχανία μας η αυτοπεποίθησή τους χτυπήθκε άσχημα γιατί δεν ήταν συνηθισμένοι στην προσωπική απόρριψη. Πολλοί από αυτούς δεν την ξεπέρασαν.” 0 Bob Shults, πρώην Πρόεδρος και CEO, Shaklee Corporation Αυτό δεν είναι μικρό πρόβλημα. Το ποσοστό των ανθρώπων που τα παρατάνε σε αυτή τη βιομηχανία είναι 95%. Αντί να προσπαθείτε να πουλήσετε σε όποιον γνωρίζετε, γιατί δεν βρίσκετε εκείνους που ίσως να ψάχνουν ήδη για αυτό που πουλάτε; Δε χρειάζεται να πείσετε κανένα. Μιλήστε για το ΔΙΚΟ ΣΑΣ καυτό κουμπί, έτσι ώστε οι άνθρωποι των οποίων το κουμπί ταιριάζει με το δικό σας να μπορούν να βρουν εσάς. Φωνάξτε το δικό σας όνομα, και αυτοί με το ίδιο όνομα θα τεντώσουν τα αυτιά τους! Είναι σαν να συστήνετε τον εαυτό σας σε ένα πάρτυ σε κάποιον που έχει το ίδιο όνομα. Δεν υπάρχει άμεση οικειότητα μεταξύ δύο Δημήτρηδων ή δύο ανθρώπων που έχουν την ίδια ημέρα γεννέθλια ή που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο; Όταν μιλάτε για το δικό σας καυτό κουμπί, μιλάτε με αυθεντικότητα. Ποιος γνωρίζει καλύτερα από εσάς τι σας ανεβάζει; Δε χρειάζεται να υποκρίνεστε τον ενθουσιασμό. Η δουλειά σας είναι να επικρατήσετε σε αυτό. Δε χρειάζεται να συνωμοτείτε για να κάνετε τους φίλους σας ή οποινδήποτε άλλο να αγοράσει. Αντ’ αυτού, σκεφτείτε γιατί αγαπάτε το προϊόν σας, γιατί αποφασίσατε να αρχίσετε να το πουλάτε. Γιατί συνεχίζετε να κάνετε αυτή τη δουλειά, ανεξάρτητα με το πόσο δύσκολο είναι να συνεχίζετε να προοδεύτε αργά. Αυτό είναι το δικό σας καυτό κουμπί, το γιατί σας. Και είναι μία αντανάκλαση αυτού που ήδη είστε. Της Μαρίας της αρέσει να ανακυκλώνει. Αποφασίζει να πουλήσει μη τοξικά καθαριστικά για το σπίτι – τα ίδια που χρησιμοποιεί στο σπίτι της. Μαθαίνει πώς να λέει την ιστορία της με αυθεντικότητα και χωρίς υπερβολές. Αφιερώνει τον χρόνο της, την ενέργειά της και τα χρήματά της για να βάλει την ιστορία της σε όσες περισσότερες τοποθεσίες μπορεί. Άνθρωποι που είναι ευαισθητοποιημένοι με την προστασία του περιβάλοντος που ψάχνουν για μη τοξικά καθαριστικά για το σπίτι θα τη βρουν. Η δουλειά της Μαρίας: Να βάλει το πάθος της για μη τοξικά καθαριστικά εκεί έξω με έναν αυθεντικό τρόπο, για να αγγίξει ανθρώπους που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο. Όχι να πείσει τους πάντες ότι τα μη τοξικά καθαριστικά θα σώσουν τον πλανήτη. Οι άνθρωποι που τη βρίσκουν χαίρονται που θα αγοράσουν. Το Μπόνους: Ακόμα και αν δεν αγοράσουν, είναι πιο διασκεδαστικό να μιλάς με ανθρώπους που μοιράζονται ένα καυτό κουμπί μαζί σου. Είναι πιο πιθανόν να μείνεις στη δουλειά αρκετά ώστε να τα καταφέρεις. Διακόσια εκατομμύρια άνθρωποι στη Λίστα Απόρρητου Αριθμού στην Αμερική δεν είναι κάτι που μπορείς να το αγνοήσεις. Θέλετε να είστε στη λίστα του Απόρρητου Αριθμού των φίλων σας;

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz